Lepi bajkeri prolaze kroz grad

Objavljeno: 18. maj 2009. od strane stF1 pod Foto, Priče

…ja na uglu stojim sasvim sam. Prolaze oni i gledaju u mene, već dugo ja ne videh tako lepe bajkere, nema sumnje lepi su k’o san.

Duda, duda, duda, zakaj me ne zoveš… pevao bi Branimir Rule Štulić da je juče sreo ova dva mlada bajkera, koji su na svom putovanju ka smislu života prošli i kroz naš grad, tom prilikom razgovarali sa Marxom i Mikom i na kraju otišli svojim putem.

Hladno oko naše kamere zabeležilo je ovaj nesvakidašnji događaj. Pogledajte erotske fotografije :

komentari
  1. Ciganchica iz Bogdanovice kaže:

    U,sto je sladak onaj mali u crvenom,mora da je neki nas,odma’ bi mu dala…

  2. Mali u Crvenom kaže:

    Ko jel’ ja??? Pa moze…Ako moze 50 eura da mi das, dobro bi mi doslo…

  3. Poznati Bajker kaže:

    Zar ovo nisu Lance Armstrong i Carlos Sastre???

  4. Stefan kaže:

    Nisu, ovi imaju balls, za razliku od Lance-a😉

  5. Ciganchica iz Bogdanovice kaže:

    Big balls!!!

  6. Mika kaže:

    Ima li fuce danas?

  7. Stefan kaže:

    Ja sam boles’an, a lopta je kod mene, pa ako se skupite, javite da vam bacim sa terase

Ostavite odgovor

