Tragična sudbina lopte

Objavljeno: 1. maj 2009. od strane Stragi pod Priče

U novoj epizodi serijala „Tragične sudbine“, koji možete da pratite samo na našem sajtu, donosimo potresnu priču braće Gaćinović, Verana i Nike lopte. Ovde ko ne zaplače, taj srca nema ni za kog na svetu.

Sećam se svega, kao da je juče bilo. ;)

Nebo se natmurilo kao pred kakav smak sveta, mi u polutrku pokušavamo da spasemo žive glave. U pozadini se promuklo čuje lavež psa, koji ignorišemo jer smo pod utiskom veće opasnosti koja nam preti
Veran, koji je bio u posedu lopte, nemarno je istu bacio u pravcu pitbula. Dotičnom pitbulu bolja pozivnica ne treba, brzinom svetlice (koja je pretila sa neba) izleteo je i zgrabio loptu svojim čeljustima.

Taj grozan prizor nas je skamenio, “šta raditi?” “draža mi je noga od lopte” “jebeni ker” “kučkin sin”… su neke od misli koje su nam u trenutku prošle kroz glave.

Vlasnik psa je smeškom i ponavljanjem reči “neće” dotatno iritirao. Izvadio je loptu iz čeljusti nemani i onako balavu je bacio Vladi.

Pokušao sam iskusno da se udaljim, međutim kad je ker pojurio prema Vladi on je vođen devizom “muko moja pređi na drugoga” bacio istu meni. Ker je kao robot promenio pravac kretanja i ustremio se ka meni, dok je vlasnik u pozadini kroz smešak ponavljao “neće”.

Srećom neman je shvatila da joj ne bi bilo pametno da me ujede, vlasnik je došao i vezao psa, a mi smo nastavili da bežimo od nevremena koje se pripremalo samo ovog puta sa balavom loptom na kojoj su bili vidljivi tragovi zuba.

Ostavite odgovor

