Tragična ispovest Milomira iz Brgula

Objavljeno: 25. april 2009. od strane Stragi pod Priče

Krajem nedelje primili smo potresni sms od izvesnog Milomira Radosavljevog Simića iz Brgula, koji je doslovce glasio : „ne sigrajte se sotom loptom, sjebaće vas u mozak. čuvajteje se. jebo vas ja“.

Naš naučno istraživački tim tim povodom otišao je u daleke i pitome Brgule, našao Milomira u tikvicama i nakon kraće demonstracije moći nove motike, Milomir je naše istraživače poveo kući, na čašicu razgovora…

Sa gazda Milomirom sedimo na tremu njegove kuće. Skromno zdanje, od 450 kvadrata u prizemlju i po 449 na oba sprata i potkrovlju, datira iz prošlog veka (o čemu svedoče tragovi LCD televizora u špajzu). Uz domaću gromovaču (obogaćenu prirodnim metil alkoholom), Milomir počinje svoju tragičnu ispovest…

„Te 2008. godine se igrao turnir u Kaleniću u spomen postradalima iz tuče Šarbane – Kalenić, koja se odigrala 2007. na neutralnom terenu u Crvenoj jabuci. Nismo ni znali, nisu nam ni rekli, ili smo bili previše pijani, pa nismo čuli, da se igra Nike Hardground loptom. Ušli smo u taj susret kao u svaku običnu utakmicu, obučeni u dresove, bez dodatne zaštite… U trećem minutu prvog poluvremena mali Žile je skočio da izbije loptu glavom ispred jednog iksana (X-an)… Nismo znali, nismo ni stigli da mu kažemo… udario je loptu glavom… od tada noću luta selom, svraća po kućama i traži izvesnog Muhameda Ali Hasanija… kažu da je to Pakistanac koji je prvi ugrađen u loptu i da je njegova duša obuzela našeg Žileta.

Slavko nije ni gledao, lopta ga je pogodila u potiljak. Ustao je i rekao „Evropska unija će se raspasti 2020. godine, Ceca će ugraditi silikone u guzicu, a Dejan Udovičić će dati ostavku u VK Partizan“ (ispostavilo se da je to bilo tačno). Slavko od tada za flašu „Jelena“ proriče sudbinu po selu, a kažu da mu se posle osme flaše javljaju vizije.

Igrali smo dalje, izbegavajući udarce glavom. Negde pred kraj utakmice Siniša (u selu zvani Lajt pils) je izveo korner sa desne strane, instinktivno sam skočio, udario loptu, ona zveknula u stativu i opet se odbila meni u glavu… dao sam gol… proglašen igračem utakmice, ali ništa mi se nije dešavalo. Nisam imao vizije, nisam lutao po selu. Mislili su da sam prodao dušu onome koga ne pominjemo, mislili su da mi se žena švaleriše sa Ljubisavom iz Radljeva (što se kasnije ispostavilo tačnim, sudeći po izveštaju naše nezavisne komisije koja utvrđuje ukupan odnos odnosa na potezu Radljevo – Kalenić – Mali Borak).

Trenutak u kome Milomir izvodi dvostruki Cukahara udarac

Trenutak u kome Milomir izvodi dvostruki Cukahara udarac

Istina je da sam samo ja preživeo dvostruki Cukahari (udarac lopte Nike Hardground glavom dva puta, bez vidljivih posledica po život i zdravlje građana – izvor : Vujaklijin rečnik) i to me je nagnalo da vam pišem, imajući u vidu sudbine mojih saigrača. Nisam želeo da se to desi nekome od vas, jer vas silno gotivim, naročito Fidela Mijata, čije doživljaje pratim svakodnevno, ali i Pecu Firera, koga sledim u političkim idejama..“

Naravoučenija ovde nema, sve ste mogli da pročitate. U sledećoj epizodi – koliko je Pakistanaca ugrađeno u ovu loptu, kojom metodom su birani i koja je uloga Svetlane Seke Aleksić u svemu tome.

komentari
  1. Fidel kaže:

    Od svega napisanog ovde ja samo nisam znao da se Seka zove Svetlana,mislio sam da je to skraceno od Seka Dasa…ee,Milomire,Milomire…

  2. Stefan kaže:

    Seka se slikala za gay magazin :

    [img]http://www.gayecho.com/ImageHandler.ashx?mapPath=1&path=/NewsImages/news/seka-v3.jpg[/img]

    Još jedna fina sličica :

    [img]http://www.gayecho.com/ImageHandler.ashx?mapPath=1&path=/NewsImages/news/seka-v2.jpg[/img]

  3. totti kaže:

    Bravo za tekst Stef…vrlo kreativno. Ok, dosta slihtanja🙂

  4. Stefan kaže:

    Hvala, mogu ja ovako po ceo dan, samo ne bih da vas smaram🙂

Ostavite odgovor

