Lopto, R.I.P.

Objavljeno: 13. april 2009. od strane Stragi pod Obaveštenja, Priče, Trening

U nedelju, 12. aprila 2009. godine, negde oko 18 časova, prestalo je da kuca srce (unutrašnja guma) naše Lopte.

Smrt ju je dočekala na sportskom terenu, na mestu gde je provodila najviše svog vremena (ne računajući vreme provedeno na Marksovoj terasi ili u autobusu Žike Starčevića).

Sedam meseci nam je bila i otac i majka, da bi je iznenadni šut igrača koga nećemo imenovati (a od koga bi se najmanje nadali da će je probušiti) sprečio da uđe u osmi mesec boravka među Penzosima.

U spomen ovoj Lopti, Stevdža je rešio da kupi novu, a što se tiče para, nema problema😉

komentari
  1. Fidel kaže:

    Neka joj je laka crna zemljica,nazdravimo radovacom za pokoj joj dusi…
    A kad je bilo problema,pa mi smo najorganizovanije sportsko drustvo u ovim krajevima…
    STEVDZO<JAVI SE<STEVDZO!!!

  2. totti kaže:

    alo alo stevdza ovde…stara lopto R.I.P.
    No, obavio sam malo istrazivanje i dosao do sledecih linkova:
    http://www.sportvision.rs/index.aspx?pageno=31&ctgr_1=2130&ctgr_1156=2136
    http://www.sportvision.rs/index.aspx?pageno=31&ctgr_1=2132&ctgr_1156=2136
    Sledi dalja procedura oko izbora lopte, zasedanje upravnog odbora, Rajce i to…kad se smislite javite.

  3. Fidel kaže:

    Upravni odbor(Stef,Marx et moi) kaze da slobodno uzmes koju hoces ionako ti dajes pare…😉
    U svakom slucaju sa adidasom neces pogresiti,to je firma u koju verujemo…

  4. totti kaže:

    ccc…kakva kontradiktornost, FIDEL izjavljuje da veruje u multinacionalnu kompaniju i prljavi kapitalizam, sve je otislo dodjavola…

  5. Fidel kaže:

    Kvalitet je kvalitet,samo ti kupi loptu a ja sam ionako pun kontradiktornosti…

  6. Stefan kaže:

    Ko si ti da naše igralište nazivaš hardgraundom???😀

  7. totti kaže:

    nemam pare, a i da imam odakle mi?🙂 jedino da pozajmim od nekog…ili da dignem kredit, mozda neki lizing, pissing, something…videcu s nekim zelenasima da pozajmim neki dinar. kao garant pozvacu se na stefana i marka…

  8. Stefan kaže:

    Mislim da bi bilo lepo da nas Opština finansira, jebo ih ker kad daju 1000 evra Banjanima, koji su se fuzionisali sa Beloševcem.
    Pitam se šta mi treba da uradimo? Možda da se i mi fuzionišemo sa Beloševcem???
    Gde je uostalom Beloševac?

    Totti, brate, idi kod Džeja u kafe-kladžu „Dorćol“, reci da sam te ja poslao.

  9. Cime kaže:

    Wtf??? Sta si nosio Francesco, cipele za planinarenje? Mislim da je kvota na busenje lopte od strane doticnog bila 100.

  10. totti kaže:

    nisam ja probusio loptu, nego p**xy🙂 a ja se samo nudim da budem posrednik u kupovini zato sto sam dobar covek i jos bolji ljubavnik, mada to sad nema veze…

  11. Stefan kaže:

    E, moj Cime… ideš iz greške u grešku. Npr, kobnog dana si dobio signal u vidu tri zvuka automobilske sirene (automobil marke Kia, južnokorejski, kao da je nemački, maltene nema razlike, sem u imenu, mada sad to nema veze, da oprosti Totti), elem, Jelena se kulturno javlja, maše, zaustavlja saobraćaj, opet maše, saobraćaj i dalje zaustavljen, kultura je to. Ali ne, Cime odmahuje rukom, kao ne vidi drugare. Da nije možda ispod časti da se javljaš dvojici klošara u korejskom autu? Nema veze, kupićeš ti nama BMW, pa ćeš se javljati kao bela lala (white tulip).😛

    Još si i don Francesca optužio, a snimak jasno pokazuje da je P..xy ubio dušu u lopti… ko bi se tome od njega nadao?😀 😀

  12. MarX kaže:

    Za sve koji su zaboravili izgled lopte pre druženja sa Penzosima
    [img]http://img245.imageshack.us/img245/4014/fotografija0315.jpg[/img]
    Slikano 09.08.2008. u 15:11 CET

  13. Fidel kaže:

    Hahahaha…

  14. Stefan kaže:

    U sledećoj epizodi : Za sve koji su zaboravili izgled Verana pre druženja sa Penzosima🙂 🙂

  15. Cime kaže:

    Haha…Svi koji me znaju (pozdravljam ih), znaju da sam kratkovid,sto znaci da moj vid traje kratko…Btw mahnuo sam ali niste videli,znao sam da ste vi…Ali mi duznosti istruktora nisu dozvolile da se pozdravljam, jer Jelena uci da vozi rolere, a ja sam tu kao crash support, ako padne da pada na mene…
    A to za marku automobila ne stoji, jer ja ne razlikujem kola, jer sam DalKolnista…Ali eto me na sledecem fudbalu,cisto da se pozzzzzz….

  16. Stefan kaže:

    Videli smo da si mahnuo. Taj zaključak smo usvojili na jednoj na brzinu organizovanoj sednici, koja je imala samo jednu tačku dnevnog reda :
    „Da li je Cime mahnuo, kojom rukom, kako i zašto, kao i da li je lepše hvatati obične sise ili one sa silikonima“.

    We miss you, Cime🙂

    (uz rizik da zvučim pomalo „srećan“😉 )

  17. Cime kaže:

    Wish you where here,we wish you a mery christmas,U never Walk alone,Ja more Ja – I Sea I, i tako to…Proces rehabilitacije je u uzletu,sto znaci, dva meseca voznje bajsa, jacanje nekog „324uiyh23984“ latinski naziv misica, and i’ll be back(swarchenegger-ovskim glasom)…Seriously, veliki comeback(osecam se kao Dara Ladybug), planira se krajem leta…Bice to veliki spektakl, sa gostima iznenadjenja.

  18. Stefan kaže:

    Molim te dovedi i Šimšu, ali da ja to ne znam, nego da se spontano iznenadim😀

    (jao, uzbuđen sam, upoznaću svog idola… ja sam noćas kralj samoće!!!)

  19. Cime kaže:

    Damn it, to je trebalo da bude tajna…Kako si samo pogodio…

  20. Stefan kaže:

    Ne znam, javilo mi se u snu, polusnu, buncanju, magnovenju… dok sam spavao na svom radnom stolu🙂

    Dara Ladybug…😀 😀 😀

  21. totti kaže:

    NOVA LOPTA JE KUPLJENA!!!!! Strucna komisija i eksperti iz fk penzosa, Totti and Pixy, izabrali su novu loptu jeeeeeeee….Totti zuri na rostilj u Grocku, pa ce Marx uskoro okaciti ekskluzivne fotografije nase nove mezimice🙂

  22. MarX kaže:

    Nova lopta je kupljena na današnji dan tačno u podne, po centralno-evropskom vremenu. Evo slika
    [img]http://img2.imageshack.us/img2/442/16042009106r.jpg[/img]
    [img]http://img2.imageshack.us/img2/4813/16042009107d.jpg[/img]
    Svi penzosi su dužni da poklone po 250 dinara, za sreću i dugovečnost nove lopte.😀

  23. Stefan kaže:

    Moram se slikati sutra sa loptom🙂

  24. totti kaže:

    Mozemo i da organizujemo akciju slikanja s nasom loptom. Da idemo po Ubu i ko hoce da se slika s loptom kojom igraju Fk Penzosi naplacujemo po 300 kinti. Nesto poput onog slikanja s majmunom i to…evo ja se nudim ako treba i da glumim majmuna pa ako neko hoce da se slika sa mnom🙂 tako cemo u ova krizna vremena potkrpiti klubski budzet.

Ostavite odgovor

