Božićna poslanica NPP-a

Objavljeno: 28. decembar 2008. od strane Stragi pod Obaveštenja

Od polu-tajne, polu-javne i u svemu „polu“ ogranizacije nazvane „Narodni pokret Penzosi“, jutros je u našu redakciju stiglo pismo s nazivom „Božićna poslanica“ i pretnjom da ako je ne objavimo, svi ćemo se probuditi sa konjskom glavom pored jastuka (a zna se dobro šta to znači – ko se družio sa porodicom Korleone, taj više ni na hipodrom ne ide).

Pismo glasi doslovce ovako :

Mi, u Hristu Bogu blagoverni i samodrživi Narodni pokret Penzosi, gospodari celog Uba i Tamnave (sa jasnom tedencijom da područje vlasti proširimo i na lajkovačku prugu, kao i na sve zemlje koje se vide sa vrha Blizonjskoga visa), svima vama, posetiocima ovog sajta, želimo srećnu Novu godinu, Božić, Srpsku novu godinu, Jovanjdan, Preobraženje (iliti Metamorfozis), Sretenje, Đurđevdan (je, a ja nisam s onom koju volim), Bar Micvu, Kurban Bajram, Ramazan i sve moguće verske i državne praznike svih vera i država koje se nalaze na teritoriji takozvane i lažne države Srbija.

Želimo vam isto ono što i vi nama, tako da pazite šta pišete Djedu Božićnjaku u koloni „pokloni za drugare sa kojima pikam fudbal“.

Napomena : ovim se praznici, a naročito nova godina, smatraju čestitanim i na taj način sprečava ljubljenje i smaranje pripadnika ovog pokreta od strane ostalih građana (ne odnosi se na extra ribe, silikonke i one koje bi platile za nežnost ili donirale neki novac bez jasnog povoda).

komentari
  1. Teodosić mobajl fon kaže:

    Ova priča mi uzela samo 10kb, a slika vredi bar 100mb🙂

  2. spejs kaže:

    Ova desno mi je poznata. Kao da sam je video juče🙂

  3. Stefan kaže:

    Да, јуче сам поставио слику на сајт😉

  4. spejs kaže:

    aaaaa
    sad mi jasno

  5. Fidel kaže:

    A je l’ moram da biram koja ce da mi da poklon za Novu ili mogu obe..mi Vage u horoskopu smo neodlucni po prirodi…

  6. Stefan kaže:

    Изгледа ће ти ова лева дати поклон. Спејс је невешто истакао кандидатуру за десну😉 😉

  7. Savа kao takav kaže:

    А шта ће бити са нама осталима веселницима?

  8. Fidel kaže:

    Ja cu ti proslediti moju cim mi dosadi…😉

Ostavite odgovor

