Zeman : Penzosi su me oduševili

Objavljeno: 1. septembar 2008. od strane Stragi pod Priče

Poznati češki stručnjak sa italijanskim pasošem, Zdenjek Zeman (a ne Zuman, kako su ga krstili lokalni dripci) juče popodne bio je na utakmici naših ekipa Javora i Crvene zvezde i tom prilikom za naš sajt dao sledeću izjavu :

„Svidelo mi se kako igrači sprovode u delo taktiku 4-3-3, to pokušavam da usadim u glavu Edgaru, Koromanu i Subašiću, ali oni zajendo imaju koeficijent inteligencije kao Branko Radovanović – Milimetar…“

„Igrač sa brojem 9 u ekipi Javora (Veran Mijatović, davalac prezimena Predragu Mijatoviću) me oduševio svojom brzinom i agresivnošću. Da je Milijaš u tom fazonu, a ne kao lečeni narkoman, gde bi nam bio kraj…“

„Svidelo mi se i kako ste pokosili travu iza terena i kako je lepo rodila ambrozija iza Gimnazije.“

„Moram sad da odem do Bibčevog kafića, nisam bio od kako je otvorio. Bio sam u klubu na Radnikovoj žurci, ali su me smorila dva vojnika iz ubskog Centra za socijalni rad, pa sam ranije otišao kući.“

„Vaš grad je lep, ljudi su lepi, naročito Penzosi. Veliki broj mladih se okuplja iza škole i to je ono što nekoga raduje, a nekoga zabrinjava.“

„Puno pozdrava za Milku Španović iz Brgula, moju ljubav iz gimnazijskih dana!“

Ostavite odgovor

