Drugi brak Razije Mujanović

Objavljeno: 8. avgust 2008. od strane Stragi pod Obaveštenja
Oznake:, , ,

razija mujanović

Popularna ex-yu košarkašica i idol centarske linije Penzosa, lepuškasta Razija Mujanović, udala se drugi put, a izabranik njenog srca je sarajevski konobar Idriz Gibanica, s kojim je otišla na medeni mesec na Majorku, dok će ostatak života provesti u kući na Ilidži.

– Nakon gorkog razvoda trebalo mi je vremena da se oporavim, ponovno počnem da verujem u ljubav i upustim se u novu vezu. Idriz je bio strpljiv, a ja sam s vremenom shvatila da nisu svi muškarci isti, pa sam se ipak prepustila osećajima i okrenula novu stranicu u životu – rekla je 41-godišnja Tuzlanka Razija Mujanović.

Venčanje je obavljeno u džamiji Hrasnica, u istoimenom sarajevskom kvartu. Par se pre venčanja zabavljao tri godine.

Za lepu Razu vezana je i anegdota, koju prenosimo onako kako nam je očevidac rekao :

„Razija Mujanović je igrala jednu utakmicu i navijači su joj skandirali – Raza je muško, Raza je muško – i dopizdi Razi i ode do trenera da mu se požali – vidiš da mi non stop skandiraju da sam muško – kad će joj trener – Boli te qrac za navijače igraj košarku!“

komentari
  1. sara kaže:

      Razija

     

Ostavite odgovor

