Neverovatno važne vesti

Objavljeno: 21. maj 2008. od strane Stragi pod Obaveštenja

Trojno predsedništvo saopštava :

1. Danas nema basketa, jer se Penzosi-učenici spremaju za sutrašnji test i uče zajedno ili po grupama. Prva grupa pod komandom rajhs-maršala Mijata zauzela je kotu 324 (Majdan), dok se oklopno-mehanizovana brigada „Fabia“, kojom je komandovao uber-lajtnant Krsta, probila kroz obruč i povukla na Jozića-livadu.

2. Dopraćaj naših asova iz armije biće organizovan prve nedelje juna u hotelu „Ljig“ u Ljigu. Svi ste pozvani. Vidimo se na žurci!!!

komentari
  1. Mijat kaže:

    Nakon uspesnog prolaska kroz vatru,vodu i ostale elementarne nepogode nase jedinice su se spojile u „Astoriji“…
    Vojnici Krsmanovic,Ljekocevic,Ristic i Mijatovic su oko 14h salutiranjem ispratili nacelnika Milana,autenticnog kolubarskog super-heroja…Krstic nije mogao da ustane od stomaklije…
    Ako se bar poluistreznimo basket je izmedju 17:30 i 17:31,budite tacni,inace…

  2. Stragi kaže:

    Sajt sa koga možete slati besplatno preko 1000 sms dnevno, ali morate se registrovati, kao i osobe kojima šaljete sms (da bi uopšte pročitale taj sms) :
    http://www.saljiporuke.mobi
    Staviću i među linkove na ovom sajtu

  3. Stragi kaže:

    Futbal u 18.30 (može i basket😉 )

  4. Mijat kaže:

    Hoce li doci jos neko osim nas dvojice,razalovanih civilaca?

  5. Stragi kaže:

    Marx, Vuk, valjda će Mika, možda i Peca… nakupiće nas se skoro sasvim dovoljno… valjda😀

  6. Mijat kaže:

    Zao mi je sto sam vas ispalio,da li cete mi oprostiti?…🙂

  7. Stragi kaže:

    Ja sam bio sam i toliko sam besneo i plakao zbog toga… verujem da ste čuli i videli i pokisli😉

  8. Mijat kaže:

    Brate,iskuliraj,sad zato sto si izazvao kisu ne mogu da sedim u parku sa maloletnicama…

  9. Stragi kaže:

    Gresna mi dusa😦

  10. Kiza kaže:

    E a sta je sa Vicom,Krstom,Savicem i Spejsom?

  11. Stragi kaže:

    Vića je postao veliki bankar u Bg, Krsta je gay, ali namerava da nam se ponovo pridruži, Spejs radi u Bg, a vikendom je na Ubu (pre podne se trezni, od popodne ponovo pije), a o Saviću se ne zna ništa…

  12. Kiza kaže:

    😀 😀 😀

Ostavite odgovor

