(Not so) hot pictures

Objavljeno: 12. maj 2008. od strane Stragi pod Priče

(Slika 1. – Fidel, Ćomi R, Adriano i Stanča)

Druga nedelja obuke naših heroja započela je anihilacijom masnog bureka i derivata prženog testa u prostorijama Mlečnog restorana. Tu su demonstrirana sva znanja koja su akumulirana prve nedelje i u toku izbornog vikend-ludila.

Pogledajmo i neke slike, koje više od hiljadu reči dočaravaju šta se dešava iza zatvorenih vrata u učionici broj 320…

Mijat i njegov idejni vođa, takođe profesor srpskog jezika i književnosti :

Čomi i Kolega iz klupe snimaju spot za pesmu „Kupi mi, majko, Gajger-Milerov brojač“ :

I na kraju, sve ovo omogućio nam je naš generalni pokrovitelj (ili kako se to na srpskom kaže „sponzor“) :

toma gaćinović

komentari
  1. Mijat kaže:

    Eh,fale slike iz vatrogasnog doma sa Draganom Krsmanovicem Krletom kako pozira u opremi za gasenje pozara u podrumskim prostorijama(sa gas-maskom)…
    Ali to bi bilo previse hot za ovaj family sajt…

  2. Stragi kaže:

    Kao što je mnogim polaznicima obuke poznato, na nagovor Luke i Stanče, bolje reći pod prisilom (rekli su „idemo i mi s tobom“), napustio sam Dom u ranim prepodnevnim časovima, odgledavši jedenje bureka i čišćenje ruku Ćomijevih o Krstin duks. Ko ima te explicitne slike?
    P.S. Nadam se da Brana nema net, a da Mihajlović ne kapira o čemu se ovde radi😀 😀

  3. Mijat kaže:

    Nisam siguran,ali neko od kolega vojnika sigurno ima…
    Sto se tice Brane mirni smo,ali Mihajlovic bi mogao da nam dodje glave pa da naprasno zapevamo „U tem Somboru“…

  4. Stragi kaže:

    Mislim da ću i posle oduženog nepostojećeg i nepriznatog duga zazirati od tog grada, kome ni ime ne želim da spomenem😦

  5. Kiza kaže:

    Otkud bre vi u srednjoj skoli!!Hocu i ja,hocu,hocu,hocu!Mmmm,srednja skola…(sada mi idu flesbekovi kako mi je bilo u srednjoj).Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmhhhhhhhhhhhhh srednja skola…(a sada mi lete misli kako je sada u srednjoj skoli…). 😀

  6. Mijat kaže:

    E,ne moze tako,Kizo,lepo smo podelili reone:meni srednja,tebi osnovna,a na ostaloj teritoriji ko sta uhvati,ne mozes sad da remetis ravnotezu odnosa,da ne bi ovaj grad postao premali za nas dvojicu NUS-ova…

  7. Kiza kaže:

    Ali ja sam vec prosao celu osnovnu…Koliko mogu,tj. koliko mi zakon i moralnost dozvoljavaju.Dalje ne bih smeo zbog mogucnosti hapsenja mene…Nista,izvini,idem na ostale teritorije od 19 do 42,26354…

  8. Stragi kaže:

    Ko pre koti 4.34g (kosturnica) – njemu gimnazijalka, stara je ubske izreka😉

Ostavite odgovor

