Facebook

Objavljeno: 2. februara 2008. od strane Stragi pod Obaveštenja

Svecki poznati sajt Fejsbuk.kom od skora ima u sebi mnoštvo profila Penzosa i njima dragih osoba. Evo vam linkovi, pa nas gledajte i tamo dok ne počne i zvanično sezona Proleće-leto 2008.

Vladimir G. Spejs

Veran Mijatović

Vladimir Krstić

Nenad Simić

Marko Gaćinović

Alexandar Savić

Stefan Teodosić

Miloš Teodosić 😉

…kao i pripadnice lepšeg pola :

Gues Again aka Mysterious Girl

AT – Andrea 

Ima tu još Ubljana, ali ovi su najznačajniji 😀

komentari
  1. guesssagain kaže:

    sto mi je drago sto sam svrstana medj’ Ubljane!! A gde je odbor za docek kad sam bila tamo..? Nema trubaca na stanici, ni kuvanog vina da se zgrejem, posto sam onu brzopoteznu strelu cekala vise od sata..

  2. Stragi kaže:

    Dobro si ti došla Strelom, ima običaj da se zapali 😉
    Dočekali bi te, ali smo morali hitro nekim poslom. Meni je stigao nameštaj Луис Четрнести

  3. guesssagain kaže:

    Ja sam se stvarno nadala doceku Centra za socijalni rad, ako ni zbog cega drugog, a ono zbog mojih problema sa alkoholom.
    I za vreme mog boravaka u vecitoj varosi, videla sam kompromitujucu sliku dva penzosa u katastrofalnnim eleganci majicama a la turbodiesel
    v6 200 na sat, sa njima omiljenom prof. knjizevnosti.. Nazalost jedan od tih modnih prekrsaja je i moj brat, necu reci koji..

  4. Stevica kaže:

    Ko je drugi prestupnik?

  5. guesssagain kaže:

    U cilju istrage, navodim inicijale, nazalost u pitanju su A.S. i S.T, obojica sa prebavilistem na Ubskoj opstini.

  6. Stragi kaže:

    Страшно, тешко је родитељима чија су то деца… Да ли се ради о слици са екскурзије Напредак из Крушевца 1997.? На слици су тада малолетни С.Т. и годину и 1 дан старији му брат и пријатељ А.С. ? Причамо ли истим језиком или постоји још инкриминишућих слика?

  7. guesssagain kaže:

    ja sam videla samo tu jednu i veruj mi, bilo je dovoljno..

  8. Stragi kaže:

    Bila je to luda exkurzija, kad je jedna devojka iz B odeljenja pokušala samoubistvo, želeći da skoči sa 3. sprata hotela „Rubin“ 🙂
    I dan danas je ostalo nejasno zašto su je sprečili 🙂 🙂

Ostavite odgovor

