Ekskluzivni intervju sa Terenom!!!

Objavljeno: 18. januar 2008. od strane Stragi pod Priče

Mesecima stoji sam na istom mestu, po njemu padaju kiše i snegovi, gaze ga seljaci kao prečicu ka pijaci, po njemu se bacaju ostaci „vutrine i belog brašna“ (pogledati ubski forum za objašnjenje ovih pojmova), a on i dalje čeka, pogleda punog nade da će mu uskoro doći oni – Penzosi.

Naša delegacija danas je odlučila da poseti Teren i da ga pita za zdravlje i trenutno stanje. Poneli smo mu i neke ponude (kuvano vino i rakiju), ali kada smo ustanovili da mu ne treba, sami smo se ponudili njima. Nažalost, Teren nije bio previše raspoložen za priču, jer su ga savladale emocije. Setio se prošlog leta i lepih događaja koji su se na njemu odigrali.

„Pamtim plamen ljubavi Maše i Zoke, Fidelove trojke i Savine poene pod košem, brojne Spejsove povrede i Marksove prodore, Mikinu odbranu i Krstine duele sa Vukom, sećam se kao da je juče bilo kad je Stragi skinuo šorc pred Mašom…“ i tu se zaplakao.

Ostavili smo ga sa obećanjem da ćemo uskoro doći, a sva sreća, nije čuo da smo ga prevarili sa Salom, inače bi se naljutio i ne bi hteo da da ni ovoliki intervju…

komentari
  1. Savajat Erp kaže:

    Срце ми се цепа, чим мало отопли, потрчаћу му у загрљај!

  2. Stragi kaže:

    Terena predsednikom!!!

  3. Kiza kaže:

    Smrc,smrc…Prosto ti se place…Ma ja i Masa smo stalno sa Terenom!Obicno petkom ili subotom uvece…🙂

  4. Kiza kaže:

    Ljudi…Kada ce basket?Skamenio sam se u marketu,necu znati da sutnem!Sto je ovdije tako pusto?!

  5. Stragi kaže:

    Кизо, ти си сад популаран, надам се да ћеш нас се сетити у неком следећем интервјуу😉

  6. Kiza kaže:

    Naravno!!ako budem imao svoju autorsku emisiju,zvacu te da mi gostujes!

  7. Stragi kaže:

    Биће ту ваљда и неке благе еротике🙂

  8. Kiza kaže:

    Pa ako bude gostovao i Krsta,sumnjam da ce biti blaga…

  9. Kiza kaže:

    E mogli smo se jednom skupiti i igrati americki fudbal,za promenu.Bar livada ima koliko hoces…🙂
    Odavno nisam igrao,znam pravila i tu je tuca legalna!
    Verane,izvini,nisam imao kredita da ti odgovorim,ali stoji pravo!Sve sto si rekao.🙂 I ja jedva cekam da mi udaras banane…Gotovo si me rasplakao…

  10. Stragi kaže:

    Kizo, sutra u 15,30 iza skole igramo

  11. Kiza kaže:

    Joj kako cu…Joj,joj…Temperatura mi je tek spala,a grlo me i dalje boli.Jos sam na bolovanju…Momci,nemojte me zezati da igrate…

  12. Stragi kaže:

    Ako sve bude ok, igramo, valjda ćemo se skupiti u dovoljnoj količini (treba nas jedno pola tone žive vage)😀

Ostavite odgovor

