Aliens vs. Predator

Objavljeno: 20. decembar 2007. od strane Stragi pod Priče

Vreo letnji dan je. U ionako praznom gradu, sada nema nikog. Svi su se zavukli u kuće i koriste blagodeti kompresovanog freona. Međutim ima i ljudi koji baš u to vreme izlaze napolje i igraju basket. Reč je naravno o ultrapopularnoj grupi ljudi okupljenih u KK Tamnava Penzosi, koji se svakog dana skupljaju i upražnjavaju trening.
Taj dan je posebno bio vruć, čak su neki fizički slabiji penzosi postavljali pitanje održavanje treninga. Naravno do treninga je došlo i sve je krenulo svojim uobičajenim tokom. Mijat je nervirao svoje suparnike neverovatnim pogocima, a svoje saigrače neverovatnim promašajima. Spejs je dominirao svojom visinom pod košem, Adriano svojom okretnošću je dovodi protivnike do očajanja…
U sred njihove igre zaslepila ih je neka šarena svetlost, pogledali su u pravcu Jozića livade. Pred njima su se ukazali u početku obrisi a potom i u potpunosti sjajno telo jajolikog oblika. Iz tog tela jedan snop svetlosti došao je do naših junaka, i ubrzo se ukazao lik mlade devojke. Svi su stajali u čudu, još su se više iznenadili kad je devojčica počela da priča na srpskom. Mijat inače nastavnik srpskog jezika priđe devojčici al još uvek ne izgovarajući ništa.
„Ja sam Pelinona, dolazim u miru“ kroz osmeh reče
„Oduvek sam želela to da kažem“, nastavi, „Šta je s vama kao da prvi put vidite vanzemaljku?“
„A da Zemljani“
„U svakom slučaju, proučavamo vas već neko vreme i mnogo nam se dopada ta vaša igra, pa bismo želeli da pođete sa nama i pokažete tu igru mom narodu“
„Ja bih mogao još nešto da ti pokažem“, viknu Adriano.
„Neka ja ću“, ponudi se Mijat.

Vanzemaljka pogleda Mijata pogledom kakvim uspaljene šiparice gledaju svog momka na prvom sastanku u parku i reče :
„Oduvek sam želela da otkrijem da li ljudi bez kose vode ljubav tako dobro kao što igraju basket“

Mijat na to uzvrati :
„Hmmm…znaš, nisam ja baš svuda ćelav…“
Pelinona uzbuđeno odgovori :
„Penji se u moj brod,želim da sa tobom doživim svoj prvi električni orgazam“

oko njih se pojavi nekakvo energetsko polje kroz koje su se jedva nazirala naga tela
Nakon toga, Mijat izađe znojav i vidno umoran
„Ni jedna nije uspela da izvuče iz mene ono najbolje… Pelinona, za sumu od gajbe piva dnevno biću samo tvoj“

komentari
  1. Kiza kaže:

    I sta?Veran sad ima devojku?!Je l’?!Pa sta!

  2. Stragi kaže:

    Kizo, jesi li mi ti poslao poruku? Promenio sam telefon i nisam ukucao sve brojeve…

Ostavite odgovor

