Tomislav Gačić novi duhovni vođa Penzosa

Objavljeno: 2. novembar 2007. od strane Stragi pod Obaveštenja

U skladu sa vladajućim trendom u svim razvijenim zemljama Trećeg i ostalog sveta (Čad, Mali, Kamerun, Ekvatorijalna Gvineja), bazirano na razumnom korišćenju veštačke inteligencije naše Uprave, od ponedeljka će se na radno mesto „Duhovni otac, kum i dever Penzosa (s tendencijom da postane i pašenog)“ javljati popularni Tomislav Toma Gačić, u stručnim krugovima poznatiji kao Pahomije.

Naš novi duhovnik imaće težak zadatak da zauzda naše nemirne umove i razbludela tela, ali s obzirom na znanje i iskustvo koje poseduje u toj oblasti, ne sumnjamo da će nas izvesti na pravi put. Verujemo takođe da sa našim asovima neće poželeti da radi ono za šta su ga zlikovci nepravedno optužili, jer Penzosi nisu više u cvetu mladosti…

komentari
  1. Veran kaže:

    Nece mene niko izvoditi na pravi put,tako mi cukundede vraca…

  2. Che kaže:

    Koga to treba da izvede na pravi put?

  3. guess again! kaže:

    mozda ne treba niko da se izvodi na pravi put, ali definitivno treba da blagosilja i osvesta sajt, jer mi se cini da je isti malko umro..😦

  4. Стефан kaže:

    Samo da mi ponovo zaigramo, ali u sali OŠ. Čekamo vesti po tom pitanju.

    Rainbow, majmune.

  5. Allexa kaže:

    Alo bre ko je umro….sve dok je nas vremesnih basketasa nece biti mrtav…..I ja ti dodeljujem isti epitet kao moj brat….. 🙂 MAJMUNE🙂

  6. guess again! kaže:

    ih bato, zar tako sestri od Dade??

  7. Стефан kaže:

    Ma kakvoj crnoj tebi, našem drugu, sestri i članu, to je upućeno jednom psihiću koji se igra Velikog brata i prati sve ovo, a pošto je ovo PRIVATE PARTY (idiote), možemo da pišemo šta god hoćemo, a on da nam… neka bira šta😉

    Da li ste znali da sam ja među najznačajnim osobama Uba i da protiv mene postoji 36 mejlova, od kojih je i jedan Direktor? „Začuđava“ mi se pola Uba (nepismeni seljače, kaže se „čudi se“, a to se uči u OŠ Naš heroj MM) i svi su zgroženi mnome. Preti da će to da objavi i tako sruši moj kult ličnosti. Ne bi me čudilo da to uradi na forumu, ali onda kršiš pravilo 1.4 (a za pravilnik si nam dušu uzeo i mozak popio, grešniče), pa sad vidi… Bilde, žili mi ruka… dok pišem.

    S druge strane, voli me par baba iz okolnih sela i nekoliko Roma iz Uba i Bogdanovice, a da ne pričam o Romkinja, shvatiće me pogrešno. Dakle, moji obožavaoci ne posustaju. Već sutra će ponovo doći da me pohode u velikom broju… iako nema „trenutka“

  8. Savajat Erp kaže:

    Што се нервираш, Дуга те је једини разоткрио у целости!

  9. Stefan kaže:

    Иначе је све око мене била мистерија. Није он луд, ја сам зато што се уопште било шта постављам на нет, почев од овог сајта до коментара на форуму. Мислим да ће ме једно време бити само у сећању посетилаца, док коначно и то не избледи.

    Збогом, другови моји верни и неверни.

    Χερια πσιλα!!!

  10. guess again! kaže:

    šta god da je, nemoj to toliko lično da shvaćaš…

  11. guess again! kaže:

    http://www.youtube.com/watch?v=RIR21EUeMYI mislim da je ovo tvoje maslo… 🙂

  12. Stefan kaže:

    Grešiš, Mysterious girl aka Guess again aka Jelena Savićeva sestra koja Spejsa umalo da zaobiđe prilikom kićenja kićenih svatova. To je jedan momak iz dijaspore, poreklom iz Crvene Jabuke slikao, a neka devojka napravila klip od njegovih fotki.

  13. guess again! kaže:

    eeee.. ziv covek pogresi..🙂

  14. Savajat Erp kaže:

    There goes the brocken man…

  15. Allexa kaže:

    Pozdrav mojoj sestri a reci pogrde su upucene svima onima koji su se obrusili na meni bliznje

  16. Stragi kaže:

    Fuck myself, ja opet postujem… No good, start the dance.

  17. guess again! kaže:

    batooooo, ljubim teeee!!!
    a stragiju porucujem: it ain’t over until the fat lady sings…
    ja jos nisam pocela da pevam..

  18. gedzeti kaže:

    dobro je klip.
    da sam napolju – srce bi mi zaigralo, a u grudima pocelo da steze kao pred infarkt.

    nostalgicari za domovinom odvalise na klip.

  19. gedzeti kaže:

    dobar je klip.
    da sam napolju – srce bi mi zaigralo, a u grudima pocelo da steze kao pred infarkt.

    nostalgicari za domovinom odvalise na klip.

Ostavite odgovor

