Završeni radovi u sali?

Objavljeno: 30. oktobar 2007. od strane Stragi pod Obaveštenja

U emisiji „Od trača do istine“ emitovana je kao udarna vest da je završena fiskulturna sala u našoj jedinoj i najvrednijoj osnovnoj školi. Ta (dez)informacija za nas znači da bi trebalo definitivno da se dogovorimo kad ćemo posećivati tu ustanovu i koliko će nas biti.

Sala, koja će se ubuduće zvati Penzos Arena, samo treba da se osuši, kako navodi naš insajder, svima poznat po nadimku Skols. Dok se ne osuši lak, viđaćemo često neke sumnjive tipove kako se tu muvaju u večernjim satima, ali će nakon toga doći smena generacija i drogaše ćemo zameniti mi, strejteri.

komentari
  1. Veran kaže:

    Mogli smo danas da odigramo basket oko pola 4,lepo je vreme…

  2. MIKA kaže:

    MOZDA MOZE I RANIJE,OKO POLA 3,3.MRAK PADA OKO POLA 5.AJDE IZJASNITE SE OVDE,HOCETE LI DA IGRATE I KAD?

  3. Stragi kaže:

    Ja ne mogu iz ličnih razloga.

  4. Allexa kaže:

    Mile samo da ti se zahvalim ovim putem za SINEMANIJU…..Radim iduce nedelje pre podne pa cemo se sigurno iskombinovati da nesto pogledamo….Pozdrav za tebe i Milcuru od nas

  5. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Kojih vas!?Ja znam samo Tanju🙂 🙂

  6. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Danas sam zvanicno dobio poziv za vojsku i poslat sam u najerotskiju kasarnu u ovom delu Evrope,a to je CSR kod poznatog generala Anala (inace u slobodno vreme mog licnog prijatelja) 🙂

  7. Stragi kaže:

    Dobro nam došao u 48. Padobransku !! Napravićemo mi čoveka od tebe.

  8. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Kako sad 48. Padobranska , a meni rekli da je 25. Ginekoloska 🙂

  9. Stragi kaže:

    Već nas bije dobar glas? Znači da smo prošli obuku kako treba😉

  10. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Jos i mene da obucite,pa da „bijemo“ redno🙂 🙂

  11. Stragi kaže:

    Biješ ti i bez obuke, bar se tako priča po Ubu i okolini… „radio“ si ti i van svog sela😀 Niko nije postao prorok u svom selu. Moje selo lepše od Pariza.

    P.S. Tebe ćemo da stavimo u 101. Klitoralnu, brdska pešadija, treba da osvojiš Venerin breg😀

  12. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Obozavam izazove,a posebno te brdske😉

  13. Stragi kaže:

    Razumeš li se u kompjutera? Trebaće nam neko da zameni Jezdu… interna šala, za mesec dana ćeš se grohotom smejati, setićeš se mojih reči… a još kad čuješ od očevica (što se rimuje sa „devica“)😛

  14. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Pa zar ima i devica!?🙂 🙂

  15. Stragi kaže:

    U poređenju sa jednom za koju smo mislili da nema rupe na sebi, đevđir uopšte nije bušan😀

  16. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Kad je stegnem…🙂 😉

  17. Stragi kaže:

    P.S. Nađe se i poneka maloletnica, ali se moraš obratiti Timu za maloletnike. Pitaj komšinicu da te ubaci tamo, omrsićeš se petnajes puta do Aranđelovdana😀

  18. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Nema problema oduvek sam bio humanitarac,bice i za male i velike🙂

  19. Stragi kaže:

    Samo ga dobro obuci😀

    U robnoj kući 220 dinara 3 komada, a na OMV pumpi 150… Kizo, čitaš li ti ovo?

  20. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Ja uzimam dzakove u poljo. apoteci,ne volim da me stezu one kesice🙂😉

  21. Stragi kaže:

    U pravu si, mada ja volim da se prilagodim klijentu. Ukoliko je osoba iz ruralne sredine, onda uzmem i ja iz polj.apoteke, jer je miris uree i kana podseća na detinjstvo. Međutim, ako je reč o korisniku iz grada, koji preferiraju mirise južnog voća, ne ostaje mi drugo nego da izvadim tih 220 dinara…😀

  22. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Ja kupim kilo mandarina pa natrljam dzak,da lepo mirise,pa su svi zadovoljmi🙂

  23. Stragi kaže:

    Koliko te košta to zadovoljstvo i šta radiš sa korama od mandarine?

  24. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Zavisi od cene mandarina🙂 kore stavim na neko grejno telo da se miris isparava🙂

  25. Stragi kaže:

    Što ne spavaš? Ne ležeš u krevet kad nemaš s kim ili čekaš da se zapere, pa da te pozove?

  26. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Upravo se spremam,dolazim sutra da se mazimo🙂

  27. Stragi kaže:

    Ne mogu sutra, idem u Valjevo na teren😀 Šalim se, vodim dete lekaru, da proveri nešto. Javi mi se u petak da idemo negde da se zezamo…

  28. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    OK monster cock🙂

  29. Stragi kaže:

    Volim kad mi tepaš…😛

    Niko me nije tako zvao još od osnovne škole „Narodni heroj Dženan Lončarević“😀

  30. Savajat Erp kaže:

    Јебем ти сунце!!!!

  31. Stragi kaže:

    Savo, znaš li ti Milku Španović iz Brgula?

  32. Savajat Erp kaže:

    Еј, бре, ја сам овде ингогнито!!!

  33. Stragi kaže:

    Savajate Erpu, šerife u Tumbstonu, bar je tako bilo zadnji put kad smo igrali poker sa Kalamiti Džejn, znaš li ti Milku Španović iz Brgula? Nešto se Krsta raspitivao o njoj…

  34. Savajat Erp kaže:

    Не знам, признајем!

  35. Kiza kaže:

    E brate i ja se presece kad sam video da su 220!(pomislio sam:“u jebote,u kakvoj firmi radim“),ali mi ljubazna teta na kasi rekla da su dupli,6kom!tj.Family pak!🙂

  36. Stefan kaže:

    Pa to se isplati !!! Rezerviši mi ceo karton, neće da se baci😀

Ostavite odgovor

