Da l’ je moguće (iliti How bizzare)

Objavljeno: 18. oktobar 2007. od strane Stragi pod Priče

Ovaj razgovor je zaista vođen danas negde oko 18 časova u dvorištu prve, jedine i najbolje ubske škole „Milan Munjas – Flashs“, tačnije ispred eminentnog kioska Mek Milan :

Devojčica od nepunih 11 godina : „Ćao !“

Vidno zbunjeni Stragi (osvrćući se oko sebe i ustanovivši da je baš njemu upućen pozdrav) : „Ćao…“

Devojčica od nepunih 11 godina : „Ej, izvini, mogu li nešto da te pitam?“ Ne sačekavši odgovor Vidno unezverenog Stragija (koji je sebe zamišljao na električnoj stolici, zbog nameštenog incidenta sa prilično mlađom maloletnicom), nastavi : „Igraju li još košarku iza škole ?“

Stragi, sada već sa uzdahom olakšanja : „Misliš na one momke, starije od tebe ?“

Devojčica od nepunih 11 godina : „Da, da, mislim na njih…“

Stragi, razmišljajući ko bi od njegovih saigrača bio zanimljiv toj devojčici i srećan što mu nije uputila sasvim nepristojnu ponudu :  „Igraju, idi gledaj…“

Devojčica od nepunih 11 godina, ustreptala i srećna : „E, hvala ti, sad idem…“

komentari
  1. Kizito kaže:

    Mislite da je to zbog vas?Ne,ne…To je zbog Kize…🙂
    Stefi,druga sam sutra,na mesu.Jebi ga…

  2. Savajat Erp kaže:

    Надам се да је због тебе, на месу си? Pervertido!

  3. Komšinica iz Prvomajske kaže:

    Kizo,ostavi mi najbolji komad,znaš ono što ja volim od potrbušine…

  4. Andreita kaže:

    Auu bre Kizo do nedavno si bio na alkoholu kad pre predje na meso c c c..🙂

  5. mijat kaže:

    Hoce covek da se ugoji…

  6. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    mora da je mene trazila🙂

  7. Allexa kaže:

    Tacno tebe je trazila…..

  8. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Najbolje je pice kad mu Fridrih Nice 🙂 🙂

  9. Stragi kaže:

    E, tako je govorio Zaratustra😀

  10. Kiza kaže:

    Ma cuti,ceo dan sam radio.Menjao koleginicu.Na mesu.Sad sam opet na picu…Zakljucili su da mi bolje ide🙂
    Pozdrav svim ludima,normalne je tesko naci!🙂 🙂

  11. Savajat Erp kaže:

    Чуо сам Кизо анегдоту везану за тебе на месу…ликови су чекали 20 минута( словима два`с`), и кад су те питали:“Јели, `е си ли ти уопште ставио месо?“, ти си, збуњен одговорио:“Нисам!“, и онда су ти псовали све по списку( имам тај списак кући, показаћу вам једном приликом), није ни чудо што сад опет радиш на пићу…знам да си ти у питању, јер су рекли:“Онај што иде са оном Ћопином…“

  12. Savajat Erp kaže:

    Добро, два`е`с!

  13. S.T.R. Agi kaže:

    Jok, dvesta…

  14. Kiza kaže:

    Joj Spale i onaj.Najgore mi sto moram da postujem potrosace inace bi i ja sve po spisku!Partizan pobedio barsu,jos samo zvezda da pobedi bajern🙂

  15. Stefan kaže:

    Koji bre onaj i Spale? Šta su ti radili? Inače, to je MarXova ekipa, podivljali su uz one dve plavuše iz Đunisa, a ne kao mi iz 63. padobranske, sve civilizovan svet😉

  16. Kiza kaže:

    Spale nista,ali taj drugi se unervozio.Ali dobili su svoje pljeskavice.Ja vise nikad na rostilj.Te radnice treba da primaju 40hiljada,majke mi!Tesko je do bola.

  17. Veran kaže:

    Da nije Guta Palačinka,nervozan je on od rodjenja…

  18. Stragi kaže:

    Da nije Panta Šiklja Nafta?

  19. Savajat Erp kaže:

    Да није Сери Сери Мој Голубе Бели?

Ostavite odgovor

