Prvi trening Penzijica

Objavljeno: 13. oktobar 2007. od strane Stragi pod Obaveštenja, Priče
Oznake:,

Naš klub je odlučio da, po ugledu na NBA i WNBA, oformi i žensku košarkašku sekciju. Kad jedna selendra kao što je Sakramento može da ima Kings i Monarchs, može i velegrad Ub da ima Penzose i Penzijice.

Prvi trening naših poletarki (poletarica) održan je u petak na našem terenu. Igračice su se prvo okupile oko trenera, koji im je preneo osnovne informacije i zadao današnje zadatke.

 Nakon tog razgovora, lopta je bačena, čime je zvanično naša ženska ekipa počela sa radom.

U treningu ih nije mogao sprečiti ni incident koji su brzo rešile jake policijske snage na čelu sa general-majorom Pečenkom.

komentari
  1. guess again! kaže:

    A mogu li i ja..? Ipak sam trenirala basket u zvezdi 5 meseci, iako sam zakleti grobar..

  2. Stragi kaže:

    Dođi na trening, a tvoje angažovanje zavisiće od ocene stručnog štaba. Surov je ovo profesionalizam, a naš je hlebac sa 7 kora…

  3. guess again! kaže:

    Bez uvrede, ipak ste mi svi prakticno rodbina, ali po visini mi uglavnom pariraju The Space Brothers, tako da ja u vase angazovanje mog supertalenta ne sumnjam.. Nisu mene dzabe zvali Ne-na-taj-kos Jelena kad smo igrali utakmice..😉

  4. Savajat Erp kaže:

    Нема везе, али мораш да носиш неки ултра тесан шортс!

  5. guess again! kaže:

    Bolje meni stoje tesne majice..😉

  6. Prijemna komisija kaže:

    To cemo mi da ocenimo,mislim sta ti bolje stoji…

  7. Stefan kaže:

    Blaga erotika nije u skladu sa pravilima sajta. Ovde je dozvoljen samo iskonski hard-core😀

  8. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Hard-core!! mmmmmmmm🙂

  9. Stragi kaže:

    Kad sam bio mali, hard kor su me zvali😀

  10. guess again! kaže:

    Pa ako ima i komisija, bolja da ja odustanem o’ma, jos plus sto pominjete neki hardcore..

  11. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    mene nisu zvali,ja sam bio ucesnik🙂

  12. Stragi kaže:

    Ne seri, Dado, prvom hard koru sam te lično ja učio iza škole😀

  13. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Pa nisi valjda prvi orgazam doziveo gledajuci mene!? 🙂 🙂 🙂

  14. spejs kaže:

    Naravno da nije😉

  15. Stragi kaže:

    Nisam prvi, ali sam veliki broj narednih i još uvek doživljavam. Pozdrav svim obožavateljima, čitaocima i slušaocima, odlazim u Beograd i biću tamo do nedelje. Hvala svima koji vode računa o mom izlgedu, a naročito frizerskom salonu Toma Pošiš iz glavne ulice.

  16. guess again! kaže:

    uuu,gde sam ja zalutala..🙂

  17. mijat kaže:

    Moja kuća je malo dalje od Lamela,ako si zalutala ovamo nema šta da brineš…

  18. guess again! kaže:

    Sto ne rece ranije da svratim na kafu.. Eto mene kad dodjem sledeci put na Ub..🙂

  19. guess again! kaže:

    Sto ne rece ranije da svratim na kafu.. Eto mene kad dodjem sledeci put na Ub..🙂

  20. Stragi kaže:

    Mora da ti je zaista stalo do kafe sa njim, kad dva puta postuješ tu želju…😀

  21. guess again! kaže:

    sorry, ali me zeza nesto server..😦

  22. Veran kaže:

    Svrati,ja sam tu…

  23. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Hello my baby,hello my honey …🙂

  24. guess again! kaže:

    eto mene sledeci vikend akobogda..😉

Ostavite odgovor

