A sad malo ozbiljno

Objavljeno: 11. oktobar 2007. od strane Stragi pod Obaveštenja
Oznake:

Vreme koje nas čeka u narednim mesecima pogoduje samo sportovima za koje nismo kvalifikovani. Neki od nas, kao što je to slučaj sa Deverinjom, znaju pomalo vaterpola, dok su mnogi drugi u detinjstvu često igrali kvidič (quidditch, omiljeni sport Harolda Harija Potera). Sećate se svi kako su vam bake davale svoje stare metle i govorile : „deco, nemojte sedeti ukući, iziđite napolje, pa se sigrajte klisa i kvidiča“. Međutim, zašli smo u godine kad nas je blam da jurimo po gradu na metli ili da se bacamo u bazenu za loptom.

Na poslednjem sastanku Uprave kluba doneta je odluka da se istrpe radovi u sali dok ne dođu do kraja i da se posredstvom Kuliše Zuberbaje zagovore termini. Ko je zainteresovan za ovaj vid rekreacije i šta mislite u koje vreme je najbolje da zakupimo termin i koliko puta nedeljno?

komentari
  1. Kizito kaže:

    Jel imas nekog ili da ja pokusam da urgiram za termine?Ja mislim da bi 3x nedeljno bilo idealno.Ni puno,ni malo.Kad vec ne moze svaki dan.

  2. Stefan kaže:

    Sima sredjuje, a predlog za dane – nedelja,utorak i cetvrtak

  3. Veran kaže:

    Kol’ko para?

  4. Coolisha Zuberbaya kaže:

    Javicu vam sutra kad moze da se zakupi termin i koliko ce nas to zadovoljstvo kostati.

  5. Coolisha Zuberbaya kaže:

    Pricao sam sa caletom, mozemo da dobijemo tri termina nedeljno kada se sala sredi. Dva termina bi bila subotom i nedeljom, a jedan neki radni dan…Vreme termina, verovatno u deset, pola jedanaest. Sutra cu da se raspitam za cenu.

  6. Kiza kaže:

    Subotom u 22h?Au…Moze,moze sve…

  7. Molina Barcos kaže:

    Ne mogu vikendom, idem u grad…😉
    Može, što se mene tiče, baš me briga za grad, a možemo i da se oznojimo i odemo u kafić😀

  8. Allexa kaže:

    Kao da se jednom otislo znojavo u kafic…..🙂

  9. Molina Barcos kaže:

    Češće se išlo znojavo, nego li „neznojavo“😀 Kao da smo bili jedini😆 To je deo ubske tradicije😀

  10. Sofoklis Schortsanitis kaže:

    Imali basketa danas ? Rad sam posetiti tu sportsku manifestaciju🙂

  11. Veran kaže:

    Sigurno cu biti tu…

  12. Coolisha Zuberbaya kaže:

    Decaci, jedan termin je najverovatnije 500 din. Mislim da nije mnogo…Jesmo li za or what ? Budimo brzi.

  13. Stragi kaže:

    Nisi normalan. Za te pare mogu da kupim pola grama dopa. Ja neću da učestvujem. Mislio sam da je jeftinije, bar oko kvotera, ali ovo je previše za moj skromni džep.

    Niste valjda pomislili da me je blizina kuće jednog poznatog dilera navela na stranputicu? Ma kakvi, šali se stari čiča Stragi, ima se para i za dop i za basket, spojiće se lepo sa korisnim.

    Ja sam za i svi termini mi odgovaraju. Ajmo dalje…

  14. svemir mladji kaže:

    Odlicna cena, ako nas bude 10-tak po terminu 50 kinti. Mozemo cak da delimo termin sa jos nekim basketasima, jer nam je dovoljan po jedan kos, pa da i mi upadnemo i u njihov.😉

  15. Stragi kaže:

    Šta pijemo posle treninga – čaj ili pivo?

  16. Kiza kaže:

    Pa ako budu bili jos neki basketasi,ja pijem bensedin sigurno.I pre i posle basketa.🙂

  17. Savajat Erp kaže:

    Чекај, то је 500 по човеку или је један термин 500? У првој солуцији, ја испадам, јебите се, ја немам и за пајдо и за баскет…мислим, треба знати шта су ти приоритети!

  18. Stragi kaže:

    Na čemu si sada?

  19. Savajat Erp kaže:

    Crystal Meth i Angel`s Dust, повремено крек, мислим уобичајено…:)

  20. Stragi kaže:

    Kod koga uzimaš to? Verovatno kupuješ u Prestonici, ovde kod nas toga nema, ili bar neće da nam kažu da ima.😉

  21. mijat kaže:

    Ja idem sutra u nabavku,da te stavim na spisak?

  22. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Kazu da u Radusi ima,ali samo preko veze🙂

  23. Stragi kaže:

    Bio sam u Raduši kod domaćina na terenu, slabo, ne sviđa mi se uopšte. Kažu da je u Broviću bolje😛

  24. Savajat Erp kaže:

    Ма, серу, у Бровићу те увек зајебу за количину, Баталаге, е, то је сасвим друга прича….(:

  25. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    West Brovic Albion🙂 🙂

  26. spejs kaže:

    Brović city nikad neće biti🙂

  27. Straginho Gaucho kaže:

    Kad sam bio letos u Broviću
    video sam jednu malu kliću😀

    Ovo me naučio jedan mangup sa naših meridijana super liga😀

Ostavite odgovor

