Ožeži po muvi

Objavljeno: 8. oktobar 2007. od strane Stragi pod Priče

Stara srpska igra „ožeži po muvi“ igra se tako što se skupi grupa od najmanje 3 člana (ne računajući „muvu“) koja potencijalnog kandidata vređa, ponižava, pravi neumesne šale i radi mu sve ono što ne žele da neko radi njima.

Ove nedelje na terenima KK Penzosi odigrava se zanimljiva manifestacija „Muva 2007“, gde će glavnu ulogu imati ultra popularni lik sa Ubskog foruma, Rainbow zvani Duga. Pozivaju se svi koji su frustrirani njegovim izjavama na mestu sastajanja virtuelnih Ubljana da ga ovde „ožežu“ na način koji im trenutno odgovara. Komentari se neće moderirati…😉

komentari
  1. Molina Barcos Castillo kaže:

    Dosadan je kao livpro😉

  2. Coolisha Zuberbaya kaže:

    Nije ni za krech

  3. Savajat Erp kaže:

    Кењали сте код Спејса, а сад се усвајају његови предлози штензи…стварно је досадан, ал` ко га јебе! Да ли сме бар на Пензосима да се псује, да ја, ортодоксни геак, бар негде имам уточиште?

  4. Stefan kaže:

    Psuj, brate, olakšaj duši patnju. Usvojen je samo taj pravilnik, to svuda ima, a opstrukcija njegovog rada se nastavlja…

  5. mijat kaže:

    Zivela opstrukcija-jedini legitimni nacin borbe protiv smarackog establismenta koji pokusava da ugusi duh slobode restriktivnim pravilima…

  6. Molina Barcos Castillo kaže:

    Uhvati me za ono malo muke što imam😉 Voleo bih da on čita sve ovo i da kaže „sram vas bilo, hiljade i hiljade Ubljana prati vaš sajt i neće da se registruju zbog prostakluka i neozbiljnosti koja ovde vlada… a na mom forumu je skroz drugačije.“ Da, tamo je smorno, ozbiljno i puno pravopisnih grešaka. To će najbolje reći naš nepismeni član, Mijat Fidel😉

  7. Coolisha Zuberbaya kaže:

    A on napisa „ce mo“…Gudnes sejk!

  8. Molina Barcos kaže:

    Tražio sam adrese njegovih foruma… čekam odgovor i ukolimo mi se ne svidi😉 , preduzeću konkretne mere, a samo ja znam kakve će biti (zavisi od trenutne inspiracije). Čovek je majmun u magarećem obliku

  9. mijat kaže:

    Da je samo „će mo“,nego „čovek“ spaja rečcu da i sa recčom li i sa skraćenim oblikom glagola jesam si(da ne govorim sad kakve sam ocene davao deci u petom razredu zbog takvih grešaka,moraću izgleda da snizim kriterijum)…
    Napisao mi je da sam nepismen posle mog posta
    „Što si ti uopšte na ovom forumu?Da nas prosvetliš?“
    Iako sam tražio da mi navede gde sam to ispao nepismen nije mi ništa odgovorio tako da sumnjam da ćeš i ti dobiti normalan odgovor,ali da vidimo…

  10. Molina Barcos kaže:

    Primetio sam i ja da si ne pismen i dase jako loše iz ražavaš, zat o ne moj dami serend aš.

    Duga je divan momak, jako lepo šipu racku, tako se priča.

  11. Dejan Savićević kaže:

    Rainbow, za onaj zadnji post, jebem te u usta škrbava!!!

  12. Stefan kaže:

    Dejo, majstore, pa ti si BOG !!!
    Upućujem sve simpatizere Penzosa na sledeći link :

    http://ubforum.s1.bizhat.com/viewforum.php?f=8&mforum=ubforum

    Vrh, brateee !!!

    Sajsi ga, Dugo, jbt, sajsi ga Dugo…

  13. Savajat Erp kaže:

    Људи претерасте! Аман, заман( и Новица син му…не знам даље), на форуму све је као мање више кул, а овде опаљујемо по жестоким прозивкама…Постоје два човека које ја не смем никако да наљутим: Стефана и Ерика Картмена! Дуга је очигледно смарач, толики да ме је чак и прозивање истог сморило…надам се да сад нећете ожезнути и по мени( не знам да ли је ово превилно, питаћу Гуду )

  14. Molina Barcos kaže:

    Nećemo forum da diramo zbog ljudi koji bi hteli da se priključe, a ovde nema takvih. A zašto bi ljutio mene i Kartmena? Nisam ja nadrkan i da se ljutim na sve, a tek nisam sujetan, ali čovek koji me konstantno naziva glupim i sve moje predloge ponižava… nema smisla. Tad u meni proradi ono animalno i ne kontrolišem se. Možda nije u redu s moje strane, ali koliko sam puta rekao da to ne govori. Krele, da izvine Krele😀

  15. Marija kaže:

    Mnogo ste hrabri i pametni.

  16. Stefan kaže:

    U ime celog kluba ja kao nametnuti kapiten se zahvaljujem na komplimentima iz sveg srca i pozivam verne navijače da ne sumnjaju u našu pamet i hrabrost. Da je gosp. G.Đ. zvani Rainbow kojim slučajem na Ubu, sve zamerke bi mu izneli lično. Ovako, šta je tražio, još uvek dobija. Njega niko nije vređao, ali sad mu niko ne upućuje komplimente. Život je surov, kao i njegove reči.😉

  17. Coolisha Zuberbaya kaže:

    Sad sam tek procitao sve njegove postove. Toliko pravopisnih gresaka odavno nisam video! Pa cak ni u vojsci…Marija, prestani, pocrvenecu…

  18. Allexa kaže:

    Sad malo ja…Konacno sam se prikacio…Pozdrav ekipi sa Space-ovog diplomskog pijancenja,,a posebno mom BRATU,PRIJATELJU,ZENINOJ FAMILIJI….

  19. Molina Barcos kaže:

    Hvala, brate, prijatelju, sestrin mužu, zete moj… Ožeži po muvi😉
    p.s. Sanjao sam tvoju svadbu, ali u snu nije bila ništa posebno… čak sam se posvađao sa Kuksom, u snu, i nisam se napio, što ne odgovara pravoj istini😀

  20. Allexa kaže:

    Ma nocas ce verovatno biti bolje….Ajde sve al da se nisi napio…to ne verujem…Taj san nije bio original (R)

  21. Molina Barcos kaže:

    Sutra postajem konfliktna ličnost, ulazim u otvoreni sukob sa novim administrativnim radnikom u CSR Ub. Snimaću mobilnim tuču veka, gađaću ga prvo delovodnikom, a zatim registrom, pa ću ga spakovati u kasu i dokazati da čovek od 190 cm može da stane u 0.5 meteri kubnih. Nakon toga mu naručujem kafu i gađam ga šifrarnikom u glavu dok srče prve gutljaje. Potom palim kompjuter iz 1827. koji stoji u šalteru kao relikvija i teram ga da odigra Minesweeper na najtežem nivou. Posle toga mu dajem ključeve od starog juga i šaljem ga po burek. Posle svega ovoga se budim i shvatam da ništa od ovoga neću moći da uradim. Dolazim kući i iskaljujem bes na Dugi, iako mi je i to postalo dosadno. Težak život…😀

Ostavite odgovor

