Očinski savet Košarkaškom savezu Srbije…

Objavljeno: 2. oktobar 2007. od strane Stragi pod Trening

…i njegovom Precedniku (neka mi oprosti što mu se ne sećam imena, zovem se Jelena, Jelena…zar nemaš ni malo vremena), kao i članovima raznih nadležnih organa :

„Dragi naši, vidimo da vaša košarka ide putem koji se ređe ide i kojim ni Ana Livada više ne bi pošla. Da sad ne iznosimo vaše neuspehe i ostala zlodela, već da vas obavestimo da u malom gradu Ubu, podno visokog brda Šepkovca, svakog lepog radnog i neradnog dana na terenčetu SRC „Ranzo Ftaće Bjutiful“ dva velika asa doprinose pobedama svojih ekipa.

Na Ubu ima poslovica koja glasi „ako želiš da pobediš u basketu, nipošto ne smeš izostaviti iz tima Miku i Stefana“. Zato vas pozivamo da dođete sutra u 17 h (imate autobus u 14.30 iz Bg-a, pa malo dok svratite kod Rokija na vešalicu, u Radnikovu kafanu na pivo sa Puletom i Bobom Sarićem i vreme prođe kao ludo) i da odgledate kako se igra odbrana za udžbenike i napad za enciklopedije basketa. Sportsko-erotski pozdrav!“

Ljudi moji, pa je li to moguće ??? Danas su ova dvojica momaka u kombinaciji sa Spejsom ostvarili skor po 1 pobeda i poraz, ali nakon zamene starijeg Svemirca mlađim, nisu izgubili više ni jedan (u brojkama 0) basketa, igrajući kao u transu. Naravno, Svemira mlađeg učinak bio je ne na nivou, nego na dva nivoa. Ginuo je za svaku loptu i čak ulazio u klinč sa najbližim krvnim srodnikom, kao što slika ispod jasno pokazuje.

U jednom trenutku, vidno umorni, izašli su i ustupili svoja mesta Vuku i Kizi (jer naš tim primenjuje sistem rotacije, koji je još 1978. uveo pok. prof. Živadin Marković – Žića, kad su se menjali Caja i Boba Tutonja na pleju i Mura i Boba Budžin na dvojci; na petici je carevao car delirium tremensa, Vlatko Cerović). Posle toga, u kombinaciji sa Vukom dovodili su do ludila ekipu „Jablan među borićima“ – Spejsa i kumove Pecu i Kizu.

Nepravedno bi bilo ne istaći i učinak ostalih igrača, jer su samo oni svojom odličnom igrom inspirisali Miku i Stefana na ovakvo dostignuće. Mijat je po običaju sipao trojke i bio najbolji u „second chance“, Kiza i Peca takođe precizni sa distance i prodorni sa strane, a Svemir Stariji kao i uvek – ponekad nezaustavljiv, a najčešće neodoljiv, neumoljiv.

komentari
  1. Mijat kaže:

    Ja kod svake probam bar tri puta,posle obicno odustanem…
    A najsladje mi je dati iz „second chance-a“…

  2. Kiza kaže:

    Ja se izvinjavam jer necu doci danas na basket.Nosim kuciste kod Cope da mi digne sistem…Ko zna sta ce te da pomislite!🙂 A i danas sam bio malkico nervozan,bolje da odmorim jedan dan…Erotski pozdrav od kizzzeee!

  3. Straginho Pernambucano kaže:

    Kizić… da te nije iznervirao Šaban?

  4. Mijat kaže:

    Niko osim mene(dobro i Mase) ne sme da dira Kizu,inace ce da bidne lupanja…
    Kizo,mojne da se nerviras,take it easy,vratice se Masa za dan-dva,a krenuce te i sut,samo budi uporan…

  5. Kiza kaže:

    Pa Verane,bio mi je dobar sut!🙂 Ma neke sitnice…Nista vazno.Nije saban.Sto,jel tebe?

  6. Straginho Pernambucano kaže:

    Mene šaban nervira čak i ako ćuti i trepće, što je nemoguće u praksi😆

  7. Mijat kaže:

    Danas možda dodju Vića i Sava na basket…

  8. Straginho Pernambucano kaže:

    Napred Sava, napred Vića, najlepša je vlažna klića!

  9. guess again! kaže:

    Posle posta od komentara, morala sam opet da kazem nesto.. Ne bi ja da me nije nuzda naterala, naime, nisam mogla a da ne primetim gresku koja se potkrala u ovom tekstu. Posto znam da je ovaj sajt najpre namenjen podizanju kulturne svesti sirokih narodnih masa ( i jos neceg ), moram da vas upozorim da je u prvom redu prvog pasusa rec precednik napisana velikim slovom, a prema novom pravopisu iz 2005 godine, ona se pise malim slovom, ali sa velikim C.
    Srdacno, Postovalac Penzosa

  10. Molina Barcos Castillo kaže:

    Pazi kad je u pravu… Uvek sam bio loš u pravopisu. Znao sam da se ne piše IRAN nego IRAK, ali tek pošto sam pao prvu godinu Škole za decu sa specijalnim potrebama „dr. Azem Vlasi“😉

  11. guess again! kaže:

    To se pise po potrebi, zavisi od toga ko ima nuklearno naoruzanje..🙂
    A gde je skola, u Pristine?

  12. Stefan kaže:

    Da, ta školja je u Prrištine, a ima i odeljenje u Škoder na Bojana

  13. guess again! kaže:

    Pa ako je to toliko specijalno, jos je i nacionalno skroz neutralno, mora de se mnogo uci.. Zbog toga me i dodatno iscudjava neupucenost u pravopis Slobodana Vuksanovica. Iz svega ovoga jedin sto mogu jeste da vam preporucim da unajmite kolektora.

  14. Stefan kaže:

    Kolektora za kanalizaciju?

  15. guess again! kaže:

    Ne, ne mislila sam na rektora.. To je onaj sto cenzurise, pise recenzije i ispravlja pravopisne greske nastale nepotpunom palatalizacijom i nepostojanim B.

  16. Stefan kaže:

    Aaaa… misliš i na prelaz W u LJ ?

  17. guess again! kaže:

    I to, a i nepravilna uptreba slova Q. Dosta frekventnih reci pocinje na to slovo, ja vec mogu da nabrojim tri..
    Nego, sta ima na Ubu? Ja uzela pare i zbrisala..🙂

  18. Molina Barcos Castillo kaže:

    Na Ubu ima svega, kao i uvek sex, droga, nasilje i strah, ali ima i lepših stvari. Vladimir „Hernan Barcos“ Gaćinović – Spejs je juče diplomirao i danas idemo kod njega da jedemo, pijemo i radimo bludne radnje😉

  19. guess again! kaže:

    Pa to je bas lepo! Cestitajte mu u moje ime! I eto mene za koji mesec se pridruzujem klubu diplomiranih..
    E a ja sam mislila skoro da dodjem u taj bliudni grad ali ako je tako opasno na Ubskom asfaltu, predomisljam se.. Ipak sam ja dete iz Zemuna, tamo je uvek mirno🙂

  20. Savajat Erp kaže:

    Само реци да знаш Пензосе и сви ће дрхтати од страха и указати ти дужно поштовање.

  21. guess again! kaže:

    Plasim vas se i ja ponekad, narocito ako je tu zestoki alkohol..

  22. Savajat Erp kaže:

    Увек је ту жестоки алкохол…

  23. guess again! kaže:

    Bolje onda da ne dolazim.. Mada bi i meni prijala koja casica eliksira mladosti..

  24. Veran kaže:

    Ko pije vinjak ne stari…

  25. guess again! kaže:

    nije valjda da se procula moja sklonost ka krusevackom biodizelu..?

  26. Molina Barcos Castillo kaže:

    Recimo samo da kolaju izvesne glasine😉

  27. guess again! kaže:

    Pa to ste me vi Ubljani i navukli.. Narocito moj brat od nerodjene tetke i njegov brat od isto tako nerodjenog strica.. Eto sta sam ja naucila na Ubu.. Najpametnije stvari..

  28. Stefan kaže:

    Njih dvojica vuku ovaj grad u propast. Sinoć sam sanjao Savićevu svadbu, nisam se napio jer sam morao da ujutru idem u školu i to je prvi čas bio matematika…

  29. guess again! kaže:

    Bas zato si i trebao da se napijes!! A meni je krivo sto se nisam napila na svadbi, tako da krivica moze i mene da ganja u tom obliku.. Samo milsim da bi u mom snu prvi cas imali geografiju…

  30. Stefan kaže:

    U snu sam se posvađao sa deverom Sašom, tj. on je „zaćutao od mene“ jer mu nisam na vreme čestitao rođendan. Zatim smo se pomirili i on je otišao da to proslavi, pijući free beer na svadbi, a ja sam morao da vozim koleginicu u Kragujevac pokvarenim jugićem. Vratio sam se tek ujutru i zakasnio na čas matematike, pokušao sam da se provučem, ali usled telesne građe, razredna me primetila… A Saša je sedeo napred i pričao kako se super proveo i napio.

  31. guess again! kaže:

    Pa nije ti bilo lako, bar da si isao popdne u skolu.. Danas sam se videla sa sestrom koja je bila na svadbi, i ona se bas fino ucirkala za svadbu, gledala sam njene slike, gde je sva rodbina pripita, a mene nigde nema.. Kad je neko proklet po principu dabogda radio u poslasticarnici i bio dijabeticar.. Jer da sam ja pila na toj svadbi, ali onako kako dolikuje, vi bi imali cvetove u kosi, a ne tamo gde treba da budu, kao svima nam omiljena M.M. ( Mira Markovic ).

  32. Stefan kaže:

    I am her biggest fan and her picture is my icon on the wall and wallpaper on the screen. And I also love flowers, particulary to deflorate them. That’s my favourite pastime and hobby.

  33. guess again! kaže:

    C,c sta sam ja bogu zgresila.. Pa, ako ti je to omiljeni hobi, moj savet ti je da pocnes da pravis ikebane. Samo, koliko se ja secam, ti si ozenjen covek i ponosni otac devojcice.. Nemoj da bude kao u AnjdelimaII..😉

  34. Molina Barcos kaže:

    Biće još gore😀 Šalim se ja za cveće, nisam baš toliki stručnjak za tu „oblast“😉

  35. guess again! kaže:

    Nisam ni ja😉
    Ali u cvece se bas razumem, narocito kad za to dobijam pare. Zato prelazim u cvecarke, posto od ovog mog posla nema nista..

  36. Stragi kaže:

    Cveće je višestruko korisno biće – miriše, dakle eliminiše smrad i daje pare, tj. doprinosi bogaćenju. Umesto droge od sada gajim cveće. Večeras ću da pošmrčem ono malo heroina što mi je ostalo, svega par kila, pa od sutra na posao😀 Ako hoćeš, dostavljaću ti sveže cveće (ubski smrdiša, tamnavski dan i crna noć, visistrina, visisisa i ostalo što imam u ponudi), a ti to (TITO) prodaj po Bg po višestruko većim cenama i obogati se…

  37. guess again! kaže:

    A od ubske ponude mene zanima iskljucivo retka vrsta kaktusa koja raste tik uz Ubacu. Moze da se nadje uzvodno od skolarca nekih 2 km. Ima specijalne bodlje pa mi ne trebeju spendale kad kitim svatove. A i taj herion, koliko cenis..? Mozda i on dobro prodje ovde..

Ostavite odgovor

