Kad neko nema sreće…

Objavljeno: 25. septembra 2007. od strane fidel pod Trening

..onda su mu svi krivi. Tako su danas Fidelu bili krivi : Vuk što mu loše dodaje loptu, Spejs što je neozbiljan, Marks što ne pogađa trojke kad je s njim u ekipi, Piksi i Peca što mu prečesto daju da šutne, a da ne pominjemo Službu za studentska pitanja Filološkog Fakulteta ni Vojni odsek Valjevo odeljak Ub.

Uglavnom igralo se bez dramskih i ostalih (piš i puš) pauza, prvo 2 na 2, a kad je došao samouki režiser, montažer i tonac Vuk Joanidis (trenutno pokušava da zvučni zapis Top Liste Nadrealista zalepi uz Čaplinovu remasterizovanu kolekciju nemih filmova) prešli smo na format 3 na 3. Nekima je više odgovarao prvi format, nekima drugi, ali Fidel je bio izgubljen u vremenu i prostoru, a možda i u nekoj drugoj dimenziji (mada nam nije mirisao na one smešne pljuge), tako da je danas siguran recept za pobedu bio igrati u suprotnoj ekipi. Jedini izuzetak je Piksi, koji je uspevao da odoli Fidelovoj lošoj sreći kad su igrali u paru.
Inače, naši igrači su danas u najboljem maniru prezentirali taktiku trči i pucaj, i to veoma uspešno. Nema ko nije pogađao za tri poena, čak su i ćorave koke nabole koje zrno.

komentari
  1. Stefan kaže:

    Spejs, ozbiljni čoveče, na osnovu tvoje privatne poruke sa ubskog foruma zaključio sam da se dosađuješ. Budi ljubazan i konvertuj ove ćirilične textove u hrvatsko pismo, pa mi pošalji na nešto, samo nemoj preko goluba pismonoše da ne okisne.

  2. spejs kaže:

    Nije mi baš toliko dosadno 🙂
    A šta fali ћирилици

  3. Stefan kaže:

    Fali što je ceo sajt na latinici. Dosadno je tebi, čim mi pišeš poruke, a zna se da meni ljudi pišu :
    1. kad nemaju kome
    2. kad im je toliko dosadno, da sam im i ja zabavan 😀

  4. spejs kaže:

    Zabavan je Ron. Do jaja 😉

Ostavite odgovor

