Bruka i sramota

Objavljeno: 23. septembra 2007. od strane Stragi pod Obaveštenja

Zadnja dva dana treba da budu izbrisana u sećanjima svih nas koji za ovaj klub dajemo krv, znoj i ostale telesne izlučevine. Naime, pored lepog i sunčanog vremena, neopterećeni unošenjem alkohola, kalorija i ostalih droga  u naše napaćene organizme, nismo uspeli da se organizujemo i skupimo kvorum za basket.

Juče su jedini na terenu bili braća Spejs i Stragi, koji su na izlasku iz škole sreli Simu i Ljubu Vrapca, zvanog Komša, koji im je dao moralnu podršku. Danas su vredniji od ostalih bili Vuk i Mika, koji su došli u 16 časova i u uzaludnoj nadi čekali da se pojavi još ljudi, osim one dvojice koji su se takođe vredno drogirali na oko 50 metara od nas.

Da li ćemo uspeti da se dogovorimo i odigramo još koji basket pre nego što dođe kasna jesen i lišće počne da opada sa drveća i ptice zbog toga pobegnu na Jug?

komentari
  1. MIKA kaže:

    LJUDI,DANAS BASKET U 17H.AJ PA DODJITE

  2. Kiza kaže:

    Ja sam bio u cetvrtak sa Vukom i bio sam u petak,ali nikog nije bilo.Borio sam se sa decom da ne crtaju po terenu,ali bilo ih je vise,savladase me…Danas necu doci,berem kukuruz sa dedom.Pozuricu,ali ne zavisi od mene.Pozdrav Miko i svima.

Ostavite odgovor

