Stigla penzija !!!

Objavljeno: 18. septembra 2007. od strane Stragi pod Trening

Danas smo se prijatno iznenadili po dolasku na teren. Čekala nas je kompletna Uprava kluba, a u rukama nose bele koverte. Prozivali su nas po imenu da priđemo, uzmemo koverat i potpišemo. Iznenađeni, prilazili smo ćutke i nismo otvarali koverte sve dok i poslednji as nije primio svoju. Kad smo otvorili… a unutra… STOJA !!!  Celih 100 dinara !!! Šesti deo junske penzije iz 1987 ! Suza radosnica sama je krenula. Stragi je odmah otrčao u poslastičarnicu kod Fete da kupi šampite za sebe, ženu i dete.

Ljudi, stoja… i to nova, neizlizana, bez tragova pečata ili selotejpa, stoja koja ne smrdi na prljavštinu hiljadu ruku kroz koje je prošla… stoja, lepša nego maloletnica koja se danas igrala sa dečacima iz odeljenja poznate igrice „bacite mi pesak u vugla, a ja vam pokažem brus“… stoja…

komentari
  1. Mijat kaže:

    Nisam vid’o brus…
    a ni pare ili,cekaj,mozda sam ih vec propio…

  2. drug Reuf, sa Mejtaša kaže:

    DRUGOVI I DRUGARICE ! hIMAM POTREBU DA KA’EM DA NAM JE hOVA PLATA DOŠLA KO SADAKA. PA JA !

    ETO JA npr. JA SAM OD MOJE ZNOJAVO-PRAŠNJAVO DOBIvENE ‘STOJANKE’ UZ’O PO KILE LJUTIH, I O“ŠO KOD KEME NA DVIJE TEPSIJE VRUĆEG (normalno BUREKA),A OSTALO MI I ZA SIRNICU,RAZNE PEKSIMETE I TUFAHIJE… NAJ’O SAM KO HAJVAN. ETO ME , JARANE, SAV GORIM – KO RIM. I OPET OSTALO… NE ZNAM U ĆEMU JE FOL. OD KUSURA PLANIRAM MALOM DA UZMEM KAK’IH hIGRAĆAKA – DA SE DIJETE hIGRA, A ŽENI (a to je lokalna misterija).
    ZAHVAljivam KLUBU ŠTO NAM JE ‘MOGUĆIO VAKIH DOBRIH USLOVA…
    SADA hODO NA KAhVU I RAHATLOKUM,DA hUZMEM VAZDUHA, A ONDA ĆU DA NASTAVIM SA JELOM…
    POSELAMITE MI SVE U K’h’LUBU. DOLAZIM NA TRENING AKO SVE OVO ShVRAIM… HALALITE AKO ME NEjMA…

  3. Mijat kaže:

    Mislim…Koji je ovo jezik?Otkud nama stranci u klubu?

  4. spejs junior kaže:

    Naša ekipa je puna intermacionalaca, što iz Grčke, što iz Brazila, a bogami i iz Kine (Yao).
    Gde ti živiš? Na Kubi? 😀

  5. Straginho Gaucho kaže:

    Pozdrav iz Amazona! Poručujem Mijatu da se batali maloletnica, ovde kod nas ima puno radodajnih Indijanki. Poneka hoće i kost da oglođe, jer su mahom ljudožderi, ali osećaj koji pruža tom prilikom ne može da se meri sa običnim gledanjem brushaltera.

  6. drug Reuf, sa Mejtaša kaže:

    ALO BA, MIJAT…
    ĐE ,BA , ZAPELO ?

    JES’ TO ZABORAVIO KAKO REUF MARIŠE ?

  7. drug Kema kaže:

    ‘alo raja,ba?!shta mai?pust’ Stoju haj’ nastavi s bilijarom.a i ti drug Reuf, hsledeci put pitica nece bit’ vruca k’o shta JE NEKAD bila…nekad.
    pa ne kaze se dzabe PRIMA SE K’O SEPTEMBARSKA PEMZIJA.I hteo bi josh neshta da dodam drugu Reuf-u….NEOBRA SE BOSTAN DOK SHLJIVE NE POPADAJU !….tako,hajd sad vozdra

  8. drug Reuf, sa Mejtaša kaže:

    POZDRAV ZA KEMU I DŽAZIRU SA ALIPAŠINOG POLJA
    OD REUFA I FERIDA

  9. Stefan kaže:

    Koji ste bre vi sad? Ovaj Reuf mi je poznat, ali ne znam ko je Kema. Sutra da mi se javi na šalteru centra. Lozinka je : „imaš li trenutak?“.

  10. Mijat kaže:

    Kemo,tebra,kad bre nauci da kucas na kompjuter?Vidimo se na kahvi,al’ da je ispecemo u onoj nasoj staroj dzezvi…

  11. Droginjo Džidžao kaže:

    Ovo je garantovano neki narkomanski rečnik 😉

Ostavite odgovor

