Pripreme za zimnicu

Objavljeno: 17. septembra 2007. od strane Stragi pod Obaveštenja

zimnica 

Vreme je kad se peku („peču“) paprike i ostale poljoprivredne kulture namenjene ajvaru i turšiji i kada se vrše poslednje pripreme nazimeta za 29. novembar, dan kada će se vaša guda pretvoriti u šunku, pršutu, slaninu, a ponegde i u kavurmu.

Naš klub je rešio da zimu dočeka svečano i radno, tako što će skupiti materijalna sredstva („pare“) da iznajmimo salu u osnovnoj školi kako bi tamo igrali najstariju igru na svetu.

Ipak, moramo biti brzi jer u redu za termine čekaju i sledeći (ne)sportski kolektivi :

1. FK Gunjevac Parquette Destroyers

2. FK Sovljak Window Breakers

3. FK Vukona New Primitives

komentari
  1. MIKA kaže:

    JEL DANAS OPET U 17H?

  2. Stefan kaže:

    Nego šta. Oporavio sam svoje kolenice i sad opet mogu da skakućem 😀

  3. Mijat kaže:

    Miko,be very affraid…

  4. Sabrosa kaže:

    Hajde da pozurimo sa ovim, da uzmemo neki “lep“ termin( 22 ili 23). Uzeleo sam se basketa, a i vasih ruznih njuski. Kada se dogovorimo, „bookiranje“ ostavite meni…Budimo brzi!

  5. Straginho Pernambucano kaže:

    Ja sam uvek bio brz i na tome su mi zamerali 😆

Ostavite odgovor

