Malo nam je naše muke…

Objavljeno: 14. septembra 2007. od strane Stragi pod Obaveštenja

…a problemi se sami i ničim izazvani gomilaju. Nakon što smo s velikim teškoćama saznali ko se krije iza nadimka Mysterious girl, danas se pojavila nova tajna koju treba otkriti. Pojavio se komentar potisan sa „gedzeti“, koji doslovce glasi ovako :

jbte moj bivsi decko je sa Uba. Ko bi rekao da se ovde skupilo gotovo pola Uba.

pozdrav momci

Očigledno je da je neko od naših sugrađana rešio da otkrije svet van granica naše opštine, ali nam nije jasno :

1. ko je to mogao biti

2. kada je imao devojku iz grada (nekog drugog, a ne sa Uba)

3. i ko je bre ta devojka???

P.S. Zašto ona kaže „ko bi rekao da se ovde skupilo pola Uba“? Zar smatra da naš sajt nije dovoljno dobar da bi ga iko posećivao ili … ko zna šta misli… boli me glava od svega ovoga. Eh, da je Molder tu negde ili bar Skali…

komentari
  1. Stragi kaže:

    Mislim da je Mijat taj bivši. Tako mi deluje i nadam se da sam u pravu.

  2. Mijat kaže:

    Ne bih rek’o,moje bivse ljuljaju decu(s kojom ja nemam nikakve veze) ili ocekuju bebu(s kojima ja isto nemam nikakve veze)…tako da sumnjam da imaju vremena za Internet…

  3. gedzeti kaže:

    Vidi ti inspiracije od mog jednog posta.

    citava tema- bog te mazo 0-0

    hocu status Muze 🙂

    da se razumemo- dileme nema.

    a misterija je razresena.

    pozdrav momci.

  4. sax kaže:

    Штета, волем мистерије!

  5. gedzeti kaže:

    @Mijat
    ja radim dva posla, studiram, izlazim…pa imam vremena za net.

    pusti ti to ima dete, ne moze…jednom rukom ljuljas, drugom kljucas po tastaturi.

    sve se moze kad se oce rece baba i nadzive dedu jos 10 godina.

    istina ziva 🙂

  6. Coolisha Zuberbaya kaže:

    @gedzeti Ja radim, studiram, drogiram se, i uvek nadjem vremena za moj omiljeni site! Kako se ja dobro orgazmiram ,ovaj, organizujem…

  7. Droginjo Džidžao kaže:

    Kolega, šta studiraš?

  8. Coolisha Zuberbaya kaže:

    Gradjevinu, pravim joint-e po zurkama.

  9. Straginho kaže:

    Ja studiram farmaciju, imam farmu cannabis sattiva-e

Ostavite odgovor

