Kako peva moj sestrić

Objavljeno: 11. septembra 2007. od strane Stragi pod Priče

Subota 15.9.2007. biće dan kada će se desiti dugo najavljivani događaj. Kolona automobila krenuće iz pitomog grada pod Šepkovcem put prestonice, odakle će se vratiti na proslavu venčanja Savića i Tanje.

Nekoliko dana pre ovog slavlja naš paparazzo-team slikao je trojicu najvažnijiih ljudi na svadbi – kuma, devera i mladoženju lično, koji maše svojoj burnoj prošlosti i oprašta se od momačkih dana uz pesmu :

Oj, mladosti…
sitna kiša rosi, mi idemo bosi
da krademo grojze i zeleno voće

 

Refren 2x
Dragi, Drakče
Dragoljube

 

Kukuruzi zreli, celo selo spava
u duši je mojoj i Morava plava

 

Refren 2x

 

Prolazi mi mladost, ne dolazi sreća
neću da se predam, na redu je treća

Dragi….

komentari
  1. sax kaže:

    Јооооој, бајо!!!!

  2. Sofoklis Schortsanitis kaže:

    Pesma je vr’o ( u pitanju je rec VRH izgovorena jezikom naseg seljaka,domacina,pa ne znam bas tacno kako se pise,ali znam kako se kaze 🙂 )

  3. spejs kaže:

    Stragi, kolko imaš mesta u kolima?

  4. Stragi kaže:

    Stragi ima 2 mesta. Dobrodošao si…

  5. mysterious girl kaže:

    samo da vas obavestim da ce kobnoga dana biti lepo vreme, sto ima svojih prednosti..
    i to vam je od mene definitivno to.. vidimo se na svadbi, a mozda i ne, zavisi u kom stanju se zateknemo..

  6. spejs kaže:

    Jupi. Eto mene već sutra da zauzmem mesto u prvom redu 🙂 . Mada, ipak ću nazad. Volim da sedim otpozadi 😉

  7. Stefan kaže:

    Jelena, pošto je ruzmarin kod tebe? Kod mene je Tanja određivala cenu, možda ste se konsultovale.

    Jedno pitanje, malo je indiskretno, ali mora se – ima li šanse da se smuvaš sa nekim iz naše familije, da vam se revanširamo što nam uzimate rekorderku Srbije u streljaštvu i još moramo i poklone da vam dajemo… kao da nam nije malo muke 😆 😆 😆

  8. mysterious girl AKAjELENA kaže:

    Cena ti je po principu: nadam se da ste siroke ruke..
    A sto se drugog dela dogovora tice, i vi dobijate skoro ganc novog, vrlo malo nosenog Savica, a za revans cemo videti na svadbi, samo da ja ukapiram ko je iz koje familije.. 😉

  9. Stefan kaže:

    Iz naše familije su svi lepi, mladi i visoki i mahom slobodni. Naravno, ovo ne važi za mene (ja sam prelep, premlad, previsok i presrećno preoženjen), ali ni za Vladu – da ga ne vređam jer je moj, ali ne uklapa se u opis, u šta će se javnost uveriti 15.9.2007.

  10. Stefan kaže:

    Ispod moje terase neartikulisani glasovi… rekao bih da pripadaju nekim našim asovima 😉 – sramota… još jedan od njih, najgori, peva pesme turbo-folk orijentacije, a najviši od njih se smeje kao lud na brašno 😀

  11. Allexa kaže:

    Brate kako smo se razbili…..Sutra planiraj centralnu manifestaciju koja ce trajati do kasno u noc samo ne znam gde,saljem ti poruku…..

  12. spejs kaže:

    Zvali smo te da bi ti demonstrirali najnoviji hit „Mercedes“ 🙂
    Izvodimo ga samo Krsta i ja. Svi ostali su nepoželjni i neodgovarajući. Večeras je bilo uvežbavanje. Al nema veze. Snimio je Savić sve to, doduše ne iz najboljeg ugla. Pustićemo ti sutra uz odgovarajuću nadoknadu 😉
    P.S. Nek ti kaže Krsta zbog čega sam se smejao ko blesav. Čik ako sme 😀

  13. Toma Zdravkovic kaže:

    Krsta je stucao
    a mi smo pevali o njoj
    ulica duga ,Stefanovica Vuka
    pod Stevinim prozoooorooooom….

    Izvini brate napacenim i pijanim drugarima…mislis da je nama lako 🙂

  14. Toma Zdravkovic kaže:

    Space spavaj,treba sutra piti……..

  15. Allexa kaže:

    Laku noc drugari….

  16. Sofoklis Schortsanitis kaže:

    Ide mecka preko Trebevica,
    ona vozi Rasu Karadzica 🙂 🙂

    Kako sam stucao sinoc,sav sam se pokidao,a Vlada Mercedes se smejao kao da nije normalan,mada iskreno nije ni daleko od tog stanja 🙂 🙂

  17. Sofoklis Schortsanitis kaže:

    Mogli smo basket danas,negde oko 16.30 -17h

  18. Allexa kaže:

    Mercedes,mercedes

  19. Stefan kaže:

    Danas u 17 h na drugom kanalu RTS ima direktan prenos Zvezda – Ολυμπιακοσ , pa ma koliko mi bilo drago da vas učim svojim ekstravagantnim potezima, odlučiću da popodne provedem gledajući Misdongarda Betoligara 😉 . Pri tom, umoran sam od današnjeg „terena“ u Brgulama i isplaćivanja soc.pomoći, od noćašnjeg koncerta ispod terase 😉 , a večeras treba ispratiti druga Acu u bračne vode. Od mene može samo lopta, ali ne i ja lično 😀

  20. Sofoklis Schortsanitis kaže:

    Rone,imam neke slike od nocas,poslacu ti u toku dana 🙂

Ostavite odgovor

