Penzosi dobijaju čirlidersice !!

Objavljeno: 9. septembra 2007. od strane Stragi pod Obaveštenja

Po ugledu na vodeće svetske timove, tako će i utakmice našeg kluba ubuduće pratiti grupa navijačica koje će svojom provokativnom koreografijom podizati ionako vrelu temperaturu na tribinama.

Nažalost, usled akutne besparice, naš tim neće pratiti Zmajčice :

…niti će iza škole igrati ove dame :

…već će svoja tela bacati po betonu u nadi da napale masu (navijačku, a ne svoju):

Da su ove ljupke dame ozbiljno shvatile svoj posao svedoči i slika sa njihove probe, na kojoj su zanosno plesale uz pesmu „Jeremija“, nezvaničnu himnu našeg kluba (pošto zvaničnu još nismo izabrali).

komentari
  1. Veran Mijat Fidel kaže:

    To,sad cemo dobiti motivaciju,a i nesto da se prihvatimo u pauzi…
    Nikad me nisu lozile male i mrsave,nije to to dok ne preliva iz ruku mesiste…

  2. Veran Mijat Fidel kaže:

    A svidja mi se i to sto nisu klinke,vec dame u zrelim godinama koje znaju sta hoce…a ne samo sta nece…

  3. Sofoklis Schortsanitis kaže:

    Zene,dodjite na mene,ne gubite vreme… 🙂 🙂

  4. Stragi kaže:

    Šta klinke znaju šta neće 😀 ?

  5. Veran Mijat Fidel kaže:

    Valjda znaju sve,ne pitaj mene,ja ne znam nista o drugom polu,ni Severnom ni Juznom ni magnetnim…
    uopste polovi mi lose idu,bolje stojim sa svinjskim polutkama…

Ostavite odgovor

