Pinki je video Tita…

Objavljeno: 8. septembra 2007. od strane Stragi pod Priče

…a Fidel još uvek nije Frenkija.

VM Fidel, jedan od asova koji nepostojeći i nepriznati dug državi odužuje radeći prljava posla u Crvenom krstu (a više bi voleo da je u Crvenoj zvezdi i ima devojku koja živi na Crvenom krstu) ni posle 3 dana služenja vojske nije video svog nadležnog organa (dok drugi asovi svoje nadležne viđaju redovno, na obostranu radost).

Agonija se nastavila, jer vikendom nema prilke da ide na odsluženje vojne obaveze, što ga dodatno rastužuje, pored činjenice da je veliki „jelen“ u Majdanu – poskupeo ! Fidel će svoju tugu večeras najverovatnije utopiti u alkoholu, a eminentni lokal u kome će to uraditi još uvek nije poznat…

komentari
  1. mijat kaže:

    Pocecu u „Oplencu“,a za dalje cemo da vidimo…
    Video sam Frenkija i u petak ispisao 100(i slovima sto ili stotinu) plakata za akciju davanja krvi,sledece nedelje ih lepim od Banjana do Pambukovice,od Murgasa do Stublenice…
    A dobio sam i kljuceve od kancelarije,sad mogu da se zajebavam…

  2. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    A Krsna glava,Gola glava,Kalinovac,Brgule,Radusa…kakva seoska diskriminacija 🙂

  3. Stragi kaže:

    Liso Polje, Vrhovine, Radljevo… ne vuci me za jezik, imam i drugih stvari 😉 znam sva sela u opštini i još po nešto pikantno iz tih sela 😀

  4. Bloody Mary kaže:

    1. Mora li da se daje krv samo iz krvnih sudova ili može iz kuhinjskih?

    2. Primate li zaraženu krv?

    3. Ukoliko primate, kad da dođem da predam?

    4. Moja komšinica ima redovan ciklus pa je zanima može li da uloži to u vašu banku krvi?

    Hvala na brzom odgovoru.

  5. Stefan kaže:

    Krsta… je li KRSNA GLAVA ili KRŠNA GLAVA ? 😀

  6. mijat kaže:

    22.septembra polazi bus sa Uba za Brankovinu,.nakon sto date krv sledi krka i muzika,a dobicete i majicu…

  7. sax kaže:

    Јуууупиии!!

  8. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    ja cu bubac i repic od praseta 🙂

  9. Stefan kaže:

    Koliko krvi treba da dam da bi mi na majici pisalo „Ja vragolan i moj deda, koga zguza, koga spreda“ ??

  10. Kiza kaže:

    E Vuce,neces repic!Ja uvej pojedem repic. 🙂

  11. Kiza kaže:

    Ipak je to za repic Krsta napisao…Izvinjavam se,spava mi se.

  12. Stragi kaže:

    Prvi put u životu vidim da neko meša Vuka i Krstu… neverovatno 😉

  13. Kiza kaže:

    Stef,jel bilo basketa?ja sam cekao Veranovu poruku,ali na zalost nije stigla.A bio je odlican dan.

  14. Stefan kaže:

    Mislim da nije bilo, niko me nije obavestio… Mogli smo sutra ako bude kao danas… tu nam je sad i Savić. Nas dvojica, on, 2 Spejsa, Veran, MC Svetac, Vuk, Mika, Dragan Stojković… moglo bi da se nakupi ljudi.

  15. Kiza kaže:

    Sutra javili kisu.Ali ako bude kao danas,ok.Povescu Tracy-a McGrady-a,nazvao me veceras.U Madridu je i mozda navrati do Srbije da se vidimo,pa ako ti ne smeta,da ga dovedem.Ne brini,nije u formi. 🙂 Sezona mu pocinje u novembru.

  16. Stefan kaže:

    Slobodno ga dovedi. Kad može Jedinstvo da ima Crnca, možemo i mi… ne znam šta bi sa onim Betonligašem 😆 ?

    Fuj, kiša… sivo sumorno nebo i sivi sumorni zidovi Centra za socijalni rad, a sutra Krstovdan… ima da navale k’o mutavi i još da pominju sve svece… znam da im je teško… Oj, živote, lutalico…

Ostavite odgovor

