Oženismo našeg druga iako je mlad

Objavljeno: 6. septembra 2007. od strane Stragi pod Obaveštenja

D. V. zvani Ćavi nije mogao da poveruje da se danas oženio naš istaknuti aktivista Petar Lelićanin Falja. U cilju uveravanja da se to zaista i desilo, ekskluzivno za ovaj sajt objavljujemo slike sa današnjeg venčanja.

Na ovoj slici vidimo mladoženjin potpis :

Neizbežni trubači (vidim li nekoga od njih sutra na šalteru da traže trenutnu pomoć… a svi su uslikani) :

Na kraju, osoba u roze… Samo za nečije oči, znaće on…

komentari
  1. Falja kaže:

    ljudi pa gde ste vi danas?ja sam vas ocekivao

  2. MIKA kaže:

    NEKA JE SA SRECOM BRATE ZAN KLOD VAN DAME.

  3. skols kaže:

    na treningu 🙂

  4. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Zeno moja,zeno moja, moje milovanje,
    necu piti,necu piti,vise,a ni manje… 🙂 🙂 🙂

  5. Kuma kaže:

    Pevaću ti to na uvce…

  6. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    A jezik? 🙂

  7. Kuma kaže:

    Imaćeš i oralno zadovoljenje, ne brini, radim ovaj posao već godinama i pružam full uslugu 🙂

  8. Stragi kaže:

    Na krevetu nisu od Versaća šare,
    već je krvna plazma od nevine mlade.
    Posteljina ljubavna mašina,
    bračne vode svakom paru gode.

  9. Baja Mali Knindza kaže:

    Kol’ko kosta da mi napises 8 pesama za album u tom stilu,ne zalim jevrice…

  10. Stragi kaže:

    Bajo, brate, kralju, Srbine… za tebe ne košta ništa, samo reci imaš li neku posebnu želju i u kom je fazonu novi album (turbo folk, goa folk, rave folk…)

Ostavite odgovor

