Dokle više ova pauza?

Objavljeno: 5. septembra 2007. od strane Stragi pod Obaveštenja

Kiša, hladnoća, optužen Mihalj Kertes, naši asovi zarobljeni u kasarnama gde ih maltretiraju mlađi vodnici lošije klase i jugonostalgični zastavnici, sve se spustilo s neba na naše igrače…

Danas je Adriano Leite Ribeiro Krsta Žunior da Vrelo i Jozića Livada predložio da se igra u 16.30, zvao je i Gospodar Glave ulice Simao Sabrosa, ali su njihove molbe ostale bez odgovora. Zato smo rešili da se, kao i do sada, dogovaramo on-line i možda zaista ugovorimo basket sutra. Ukoliko ne bude kiše, ne vidim šta bi moglo da nas spreči (vulkan na opštinskom brdu ugašen je još daleke 1245. godine pre Hrista, kada su tadašnji ubski vatrogasci pravovremeno reagovali i sprečili da lava spali sojenice na tada ogromnoj Ubači, koja je bila deo Panonskog mora, a gde je sad most nekada je bila plaža).

komentari
  1. mijat kaže:

    Ja sam navukao prehladu od mokrih nogu trazeci Frenkija 2 sata po gradu tako da ne mogu igrati dok se malo ne stabilizujem…

  2. Stragi kaže:

    Nije trebalo da ideš bos po gradu. Zajebano je na Ubu kad pada kiša na 10 stepeni, može gadno da se nazebe. Popij malo komovice i ugasi je pivom, proći će odmah 😀

  3. Kiza kaže:

    Sramota je.Sramota je to sto jedna kosarkaska Srbija dosla dovde gde je.Fraze ginucemo i umrecemo su jos jednom pokazale da pored toga i na terenu mora nesto da se zna.Ne znam kako se osecaju igraci koji su odbili da igraju,ali bas njih briga,vazni su dolari.Novicki je svima njima dao domaci zadatak kako se voli svoja zemlja.Cak i jedan crnac koji ne igra za svoju zemlju vise se bori i zalaze.Nisam toliko ogorcen na igrace koji su igrali nego na igrace koji su odbili poziv.Neka im na cast.

  4. Stragi kaže:

    Igrači koji su bili u Španiji pružili su svoj maksimum. Neki su me zaista prijatno iznenadili kao mali Marković, neki malo razočarali ali više stavom nego igrom. Reč je o našem nesuđenom pojačanju Milošu Teodosiću, koji je često ulazio u neke „sukobe“ sa igračima, pre svega što slabo igra odbranu (a ne kao stariji brat, koji grize 😉 ), ali za igru mu ipak čestitam 🙂

    Teško je bilo više očekivati od npr. Vuka Radivojevića (koji neodoljivo podseća na Tanjinog brata Bojana) ili od grupe klinaca kojima je ovo maltene prvi susret sa ozbiljnom seniorskom košarkom. Osim Tepića i Veličkovića (kome čestitam) niko nije Evroligu video… verovatno ni na tv-u.

    Što reče Mijat, trebalo bi fotelje da se vetre… i zabraniti ovim ološima koji su odbili da igraju da ikad ponovo uđu u reprezentaciju. Ako se to desi, svi ovi klinci ispašće majmuni, a ova gospoda spasioci naše košarke. Bar tako ja mislim, ne znači da sam u pravu…

  5. vica1 kaže:

    Treba Stefa I Krstu hitno u reprezentaciju.I naravno Spejsa

  6. Stragi kaže:

    Hvala ti, rode moj nesuđeni 😀 … ne znam samo da im ne bude mnogo Teodosića u isto vreme? P.S. Ako je Miloš T. 1987. godište… ne znam šta reći 😀

  7. Stragi kaže:

    Jeste li primetili da imamo sličan način dodavanja i da nam leva ruka služi samo da ne bi zaglavili u centru za socijalni rad, ali ispred šaltera? 😆
    Kad je dodao ono Alexandrovu ispod koša sa nekim „skokčićem“… zar vas nije podsetio na moja dodavanja? Krv nije voda… 😆 😆

  8. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Nasim kosarkasima i selektoru ne treba nista zameriti,ovo je najbojle sto je mogao da povede u Spaniju,igrali su koliko su mogli,mada mislim da je bilo mesta za Savanovica(ex-FMP) koji je prilicno dobar igrac,a evidentno je da nas nije hteo sut pa samim tim i igra je predstavljala mucenje,a da je sut bio kakav inace imaju nasi igraci,sigurno bi to bila druga prica

  9. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Mogli smo danas basket! 🙂

  10. Stragi kaže:

    Tu su Mika, Vuk i Pixy, pa ako hoće još neko, neka javi. Ja nisam siguran da ću moći, sad idem na svadbu 😀

  11. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Mika i ja smo za 17h

  12. vica1 kaže:

    Pa rode {ne sudjeni] Penzosi bi makar dobili Izrael.Kad djevojke vise ne pitaju za godine,ne bi ni tebe Moka.A i izgledas mladje

  13. Stragi kaže:

    Šta o svemu misli Darko Miličić, možete videti ovde :
    http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=09&dd=06&nav_category=12&nav_id=262460

    Pošto sam ja otvorio fajl, korisnici W-Uba bi trebalo da ga otvore odmah, jer idemo na net iza proxya… bar bi trebalo da otvore odmah 😉

  14. spejs kaže:

    Da i ja izjavim za dnevnik 2.
    Danas više nije velika razlika izmedju reprezentacija (timova uopšte). Košarka je sport u kome 1 ili 2 vrhunska igrača mogu da donesu izuzetnu prednost. To je nekada imala Jugoslavija koja je imala izuzetne igrače. Sad smo se nadali u Jarića, Gurovića i Miličića, koji iskreno govoreći i nisu neki igrači. Miličić tek treba da postane ali sa takvim stavom pitanje je dokle će dogurati. Čiča jeste dobar ali je prespor za super igrača (ej godine mlade, ej godine lude). Dok o Jariću ne znam šta da kažem (očekivao sam više od NBA igrača).
    Sve u svemu od ovoga ne može gore. Stoga očekuju nas bolja vremena, jer gori od poslednjeg ne možemo biti 😉

  15. Stragi kaže:

    Danas sam Marku pričao moju teoriju – nekada su naši najbolji igrači igrali u najboljim timovima sveta, igrali jaka takmičenja, bili stvarno glavni i najbolji… nema potrebe da pričam gde i šta i koliko ovi sad igraju… Slažem se sa Spejsom 😀

  16. mijat kaže:

    Da,a sad smo samo prepotentni,jer su nasi bedni sportski novinarcici(koji ne znaju nista o kosarci niti pokusavaju da nauce) svakog od nasih malo boljih igraca proglasili za veliku zvezdu…

  17. Stragi kaže:

    Moj brat M.T. je za Jarića Džordan, ja sam Džordan za MT-a, dakle za Jarića sam ja Stefan Teodosić i neka slobodno razmisli o tome!!!

  18. Stragi kaže:

    Ko se slaže s tim da ja izgledam mlađe od M. Teodosića?

    ja se slažem!!
    i ja, i ja!!!!
    nemojte svi u glas…
    aaa…

  19. spejs kaže:

    Šta je Stragi u celoj ovoj priči?
    Ako je Stragiju Jarić Stefan Teodosić onda je MT Stragiju brat od MJ a Jarić Stefanu dodje stric.
    Jesam li dobro ukapirao?

  20. Stragi kaže:

    Moj stric se zove Milorad… Jarić i inicijali su mu MJ, tako da si sve pogodio. Zaboravio si samo jednu stvar – gde je tu strina i šta radi u ovo kasno doba?

  21. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Ovo je posao za naseg cenjenog filozofa Radu iz Mileta 🙂 🙂

Ostavite odgovor

