Nebo plače za regrute

Objavljeno: 4. septembra 2007. od strane Stragi pod Obaveštenja

Težak dan za KK TP – naša dva prvotimca otišla su na branik, auspuh i dihtung za glavu motora naše otadžbine. Teret zvani civilno služenje vojnog roka pao je na Fidelova i Stragijeva nejaka pleća. U Stragijevom slučaju, hiljade nezbrinutih ubskih mališana plaču pred vratima Centra za socijalni rad, očekujuću toplu ljudsku reč i još topliji novac za ove hladne dane.

Kao da nam je sve to bilo malo, još smo i sa neba dobili kišu, koja je tako po ko zna koji put odložila odigravanje naše nasušne potrebe, basketa i pričanje priča o najvažnijoj sporednoj stvari na svetu, onoj stvari.

Uskoro će naš klub dati još jednog narodnog heroja – Adriana Krstića Dadu, po kome će biti nazvana škola za decu sa specijalnim potrebama (pojačan nagon za masturbacijom, fetiš, anal, animal i piss). Adriano će se u decembru pridružiti svom rođaku Stragiju u rešavanju teških slučajeva.

Pišite svoje utiske vezane za civilnu i redovnu vojsku, kao i da li je tačna urbana legenda o sapunu i zašto u nekim kasarnama umesto državne zastave podižu zastavu Crvene zvezde?

komentari
  1. mijat kaže:

    Meni je sutra vatreno krstenje u Frenkijevoj kasarni…
    Danas sam dostojanstveno vratio pitanja koja sam znao,jer se pravim faca i hocu da popravljam prosek(postajem bolid)…
    Tako da sad moram ponovo da ucim,zbog toga se skidam sa neta(ionako imam problema sa dial-up konekcijom i prevelikim telefonskim racunima),a na basket cu doci cim uzmognem,zamolio bih one koji imaju moj broj mobilnog(koji je bio javno izlozen u jednom postu da me obaveste o lokaciji i vremenu)…
    Jedna pesma za mog sapatnika regruta:“Zasto uvek kisa pada kad odlazi vojska mlada…“

  2. Stragi kaže:

    Da si ti nama živ, zdrav i uz brdo brz! Meni je sutra 2. dan u kasarni, od ponedeljka dobijam svoj office 😀

    Hoće li biti kakvog skraćenja? 😆

  3. vica1 kaže:

    Da su makar otisli u redovnu uzivali bi kao ja i Spejs a ovako stvarno su najebali,nemaju pojma koliko ce im biti tesko

  4. Stragi kaže:

    Sram te bilo, Dragane, koristiš snajkin kompjuter 😀

  5. spejs kaže:

    ua gušteri.

  6. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Jedva cekam da otvorim tu skolu 🙂 🙂 🙂

  7. vica1 kaže:

    Nije snajkin nego bratov.Ima li kise na Ubu?

  8. Stragi kaže:

    Ima, ima, kao i svih ostalih nepogoda. Na primer, nekima od nas kasarne su bile zatvorene, dok su drugi išli po burek nadležnom organu 😀

  9. mijat kaže:

    Prehladio sam se setajuci se,jer niko nije dosao,a nisu mi dali kljuc…
    Pici kisa,ja po kisi picim,samom sebi ni na sta ne licim…
    Bolje bi mi bilo u redovnoj,bar bih znao red…
    A sutra me salju na teren(pitam se sta to znaci)…

  10. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Verovatno ides u Etiopiju,jer je tamo najveca koncentracija obolelih od side,pa su te odabrali ispred Crvenog + da predstavljas nasu opstinu u toj misiji pomoci zarazenim drzavljankama Etiopije 🙂 🙂 🙂 🙂

  11. Kiza kaže:

    I ja sam trebao da budem u centru za socijalni rad ovoga septembra,ali sam sve to odlozio jer sam se bio zaposlio!p.s.Stef ostavio sam ti potpis na salteru socijalnog. 🙂

  12. Stragi kaže:

    Danas isplaćujem soc.pomoć nekom čoveku i primetim na šalteru da piše Kiza.. Veruj mi da sam pomislio da je reč, o tebi, ali sve mislim „nema šanse da je to on“ 😀

    Kad je reč o sidi, čuo sam da i naš grad može da se podiči time da ima nekoliko obolelih od te fensi bolesti 😉

  13. mijat kaže:

    Mogao je Slavnic nas da povede,mogli bi i mi da zabelezimo tri poraza bez problema,ali mislim da bi mu sa nama bilo zabavnije…

  14. Stragi kaže:

    Vidim da su naše čirlidersice (naročito ona sa rukama punim prstenja) nabacile i lepu boju, pa bi imali duplu korist…

    Šalu na stranu, žao mi ih je mnogo, ali mnogo. Odlični su momci, ne mogu još uvek da verujem da smo ispali. Teško je sad reći bilo šta pametno. Ne treba ih pljuvati… a Šarenca mrzim iz dna duše, odvratan je, ali odvrataaaan !!!! Sramota za našu televiziju, gad jedan, može on da se razume u košarku koliko god hoće… Nije propustio da bocne selektora u intervjuu… pravi geak… i nije mogao naći bolju od one škrbave Anđelije Arbutine. Od nje je ružniji samo… kad bolje razmislim, nije 😆

  15. mijat kaže:

    Posalji decu da igraju sa matorim iskusnim dzukcima,pa placi…U savezu treba da se provetre neke fotelje…

  16. Kiza kaže:

    U pravu si za Markovica.Svaka mu cast.Sad kad vidim kako Hrvati pobedise,dodje mi televizor da progutam!! 😦

Ostavite odgovor

