Kumovi…

Objavljeno: 31. avgusta 2007. od strane Stragi pod Priče

Kao što je svima poznato, na budućoj svadbi Maše i Kize kum će biti niko drugi do popularni Peca zvani Falja. Kumovi su danas bili ljuti protivnici, sve dok ih zla sudba nije spojila da igraju zajedno.

Na ovoj slici vidimo i Fidela koji se meša u njihov sukob, držeći ruke na mestu gde je svako držanje u najmanju ruku dvosmisleno 😉

Kao u emisiji Sve za ljubav, kad su se ponovo smuvala dva kuma iz neke selendre (a bilo je dirljivo), tako su i ova dva momka uložila zajedničke snage i vođeni iskusnom rukom čoveka iz senke pobeđivali svoje protivnike.

Jake emocije naterale su Pecu da zapali… šta god, cigaretu ili drogu, prosudite sami.

komentari
  1. mijat kaže:

    Lepo se vidi da sam stao u blok na pravilan nacin,bez faula i pokusavam da istegnem sabijeni prst…

  2. Stefan kaže:

    Ko te učio da se u blok staje nogama savijenim u kolenima?

  3. mijat kaže:

    Cepidlako,ako se zagledas primetices da mi nije savijena noga pored koje prolazi Peca,a ova druga nije bitna…Bar mu nisam podmetnuo ni koleno ni lakat da se nabode…Nego,dolazi li Savic,da odrzimo to takmicenje jednom…

  4. Allexa kaže:

    Pozdrav kosakaskoj druzini koja se skuplja na terenima na Milojkovom imanju 🙂 🙂 …….Stigao sam sinoc i danas me eto….Ustvari samo ja dolazim Eto nije mogao istegao je butni misic pauzira najmanje 2 meseca 🙂 …….Ako treba neka prijava ja se prijavljujem za sve kategorije a narocito za zakucavanje….za dve nedelje sam porastao rekordnih ? cm…(necu da vam otkrijem koliko nek to bude mala tajna dok me ne vidite 🙂 🙂 🙂

  5. Allexa kaže:

    Au Fidele kako si dzukacki stao u ovaj blok…..cist faul….pa vidi se da si izbacio desnu nogu namerno…Bog da pozivi fotografa

  6. Stefan kaže:

    Kakav sujetan Mladić… faul čist kao suza… a da si stao pravilno, mimoišao bi se sa Faljom 😉 ali budi ti u pravu. Čuješ li kako nešto puca 😉 ?

  7. Allexa kaže:

    Brate ja cujem samo onog koga boli ova nasa konstatacija nece cuti 🙂 🙂 🙂

  8. Stefan kaže:

    Istina ponekad boli, ponekad je teško biti istina, pa pa… pa pa paranoja… 😆

Ostavite odgovor

