Misterija zvana Kiza?

Objavljeno: 29. avgusta 2007. od strane fidel pod Priče
Oznake:,

Nerazumljivo ponašanje našeg najmlađeg stalnog člana. Iako deklarisani „grobar“ (a znamo da nije lako priznati pripadnost manjini), primećujemo da Kiza simptomatično odsustvuje kad god Zvezda igra neku važnu utakmicu u fudbalu. Prošli put je izostao kad smo igrali protiv Levadije, a obrazac ponašanja je ponovio i na dan utakmice protiv Rendžersa (iako su se pojavili čak i neki zvezdaši).

Do nas je dosla i jedna čudna informacija iz proverenog izvora da je Kiza putovao autobusom sa Uba na utakmicu košarkaškog finala play-off-a kojoj je trebalo da prisustvuju samo Zvezdini navijači, pošto je Zvezda bila domaćin i da na toj utakmici nije(bar naglas, jer ga niko nije čuo) navijao za Partizan.

Da li je Kiza u ontološkoj dilemi što se tiče svog identiteta? Možda se koleba i pita da li je napravio pravi izbor? Vreme će pokazati…

komentari
  1. spejs kaže:

    Gde si Kizoooooo?

  2. Masa kaže:

    Xa,xa,ubice se kad bude procitao ovo!!! 😆

  3. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Ma navija za Zvezdu 100% nego se folira 🙂

  4. Masa kaže:

    Xm,xm…

  5. mijat kaže:

    Kiza cuti?
    Da me ne ceka sa Vukom u mraku…
    Ubice me prejaka rec…

  6. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Nije valjda da ih se plasis !? 🙂

  7. mijat kaže:

    Dvojica su,a ja imam samo jednu ruku,sto znaci da cu morati vesto da manevrisem…
    Ovih dana necu izlaziti po noci…

  8. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Razmmisljam,da li da ti pomognem 🙂

  9. mijat kaže:

    Pozajmi mi jednu ruku na pola sata…

  10. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Bolje dve,bolje dve 🙂 🙂

  11. spejs kaže:

    ooooojjjjjjj Kizoooooooooooo

  12. Covek iz mraka kaže:

    Kiza je gledao Zvezdu…i nije navijao za Rendzers…

  13. Kiza kaže:

    Ne mogu da verujem!Ostao sam kuci samo zato sto sam hteo da gledam utakmicu.A u pioniru nisam bio jedini grobar!bio je Luka samnom i svo vreme smo cutali,zbog naseg zdravlja.Koliko se secam tu utakmicu je partizan dobio sa 20razlike. 🙂 SAMO JEDAN KLUB,SAMO JEDAN GRAD,SAMO PARTIZAN,SAMO BEOGRAD!

  14. mijat kaže:

    Kizo,mojne da se lozis…

  15. Stefan kaže:

    Spejs, ako si zaludan noćas, upali MSN da te smaram. Malo pre sam se probudio i neću spavati do ko zna kad, pa rekoh da nekog maltretiram da mi prođe vreme 😀

  16. spejs kaže:

    Aj sutra ćemo. Treba da poranim, idem na faks ujutru.

  17. Stragi kaže:

    Neću sutra, neću ni sad, odoh i ja da spavam. Vrati se za basket 😉

  18. Masa kaže:

    Ma laze Kiza,verujte meni… 😉

  19. zlatiborac kaže:

    Волели сееее, к`о Киза и Маша
    Он из Звиздара, она са салашааа…

  20. Stragi kaže:

    Maša je gradsko dete i ima kafanu u centru 😉

  21. zlatiborac kaže:

    Да ли си икад чуо за песничку слободу?

  22. Stragi kaže:

    Ne, čuo sam samo za Slobodu iz Tuzle.

  23. zlatiborac kaže:

    А ниси чуо за Слободу Чачак, Слободу Мићаловић итд.?

  24. Stefan kaže:

    Slobodu Mićalović uopšte nisam čuo, bila je stvarno tiha 😉

  25. sax kaže:

    Ниси знао да је задовољиш…

  26. Stragi kaže:

    Moguće je… 😉

  27. kiza kaže:

    Veranu uopste nije trebalo dozvoliti da bilo sta pise… 🙂

  28. Fidel kaže:

    Cekaj,ti to imas nesto protiv mene?!

  29. Savа kao takav kaže:

    Кизони ми је признао да те чека на пенал већ дуже време…ето рекао сам! Извини, Кизо…

  30. Fidel kaže:

    Trebalo je da mi kazes u poverenju,ovako ne mogu da ga iznenadim…

  31. kiza kaže:

    SAVO!! Au,covece…rastrubi sad tajnu…

Ostavite odgovor

