Ilija Vampirdžija noćas ponovo radi ?

Objavljeno: 26. avgusta 2007. od strane Stragi pod Trening
Oznake:

Današnji basket ni po čemu posebnom neće biti zabeležen u sećanju nas koji smo ovo prijatno popodne proveli na terenu iza škole. Bilo je nas sedmorica mladih, igralo se pravo penzionerski i zaključili smo da ćemo uzeti neplaćeno odsustvo i neko vreme bataliti ovaj sport.

Ne mislimo da će pauza dugo trajati, možda dva dana najviše, taman koliko nam je potrebno da ispratimo Zvezdu u Ligu Šampiona i proslavimo taj uspeh.

Od skromnih vesti dana izdvajamo :

1. još jedan nedolazak MV Fidela, na koga više ni ne računamo

2. opravdano kašnjenje NS Juniora, ali i dobru igru kasnije koja je to kašnjenje potisnula u zaborav

3. uzaludne pokušaje NS Seniora da postigne pogodak šutirajući iza leđa i bez gledanja, pošto su mu oči na leđima otpale u ranoj embrionalnoj fazi :

4. Mikina tri koraka do trave, ali one po kojoj se deca igraju, a ne one koju su neki hteli da puše, a mi ih u tom uživanju omeli

5. šta je na sve to rekla Mikina lepša polovina Milica, devojka sa točkom, koja je burno navijala za Miku i koja je sedela u društvu Lejle, a koja se zapričala sa školskim drugom iz osnovne škole i gimnazije, poznatim po nadimku Stragi :

6. veliko pojačanje koje smo iznenada dobili iz Vrnjačke Banje – Vlada je danas bio apsolutno najuspešniji u skoku, zasenivši i imenjaka Vladu Spejsa

7. nakon basketa, već je počeo da izlazi Mesec, a u trenucima pisanja, sumnja se da Ilija Vampirdžija već ima pune ruke posla, s obzirom da pun Mesec znači izlazak u javnost mnogobrojnih ubskih vampira i ostalih čuma:

komentari
  1. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Ziveo Ilija,mada se pre pricalo i za Rusovog oca da se povampirio ali „ordinirao “ je samo po Zvizdaru 🙂

  2. Stragi kaže:

    Dobre su ove slike… ko li ih je radio 😉

  3. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Foto Vica DMG 🙂

  4. Stefan kaže:

    Nema reklamiranja na ovom sajtu 😉

  5. Stragi kaže:

    Friške informacije o ubskim vampirima :

    http://gradub.my-place.us/index.php?option=com_content&task=view&id=213&Itemid=46

    Ko nije registrovan, neka to odmah učini, inače će mu otpasti dlake sa mesta gde bi voleo da ih ima što više….

    P.S. Kako bi ona ubska poskočica gde se pominju Šifrina Jasmina, Vlatkova Ljubina, Fikretova Emina i još žena čije ime se završava na „ina“?

  6. spejs kaže:

    Zaboravio sam da napomenem da moj imenjak nije iz Vrnjačke Banje već iz Banje Koviljače. Jbg. Ko radi taj i greši 😉

  7. spejs junior kaže:

    pa ja sam sa Uba 😀

  8. Stragi kaže:

    Pozdrav, imenjaci! Moje pravo ime je Spejsomir Stragarac, ali me zovu Stragi, jer znaju da ima jedan Spejs na Ubu, pa da ne prave zabunu. Inače, ne dobih odgovor na pitanje od pre par komentara…

  9. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Sutra u ovo vreme ce biti proslave ulaska u LS 🙂

  10. Kiza kaže:

    Ja i Spejs junior smo danas razmisljali da damo predlog da se jednog dana odrzi ovako medju penzosima takmicenje u sutiranju trojki i slobodna bacanja,a sto da ne i zakucavanja 🙂 Pa eto da dam predlog u razmatranje.Bice zanimljivo!

  11. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Mislis da ces tu pobediti!? 🙂 🙂 🙂

  12. Stragi kaže:

    Taj predlog je odavno na razmatranju. Što se mene tiče, može… ja sam danas prokinuo u pogađanju trojki, tako da mislim da ću ubedljivo pobediti 😆

  13. mijat kaže:

    Ucestvovacu na tom takmicenju,makar bacao loptu jednom rukom…

  14. Kiza kaže:

    Pa neznam,ali imam velika ocekivanja od sebe… 🙂 Bar u zakucavanju,kad vec trojke neznam da sutiram!

  15. Stefan kaže:

    Čekajte da dođu Adriano i Aca Savić, dakle negde oko 12. septembra

  16. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Breaking news – mozda dodjem sredu ili cetvrtak 🙂

  17. Stragi kaže:

    Dođi mi doveče, ne budi goveče 😀

  18. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Muuuuuuu !!! 😉 🙂

  19. Stragi kaže:

    Zaboravio sam da napomenem da je Vlada Spejs iz Banje Koviljače zaigrao nakon što je dobio ponudu koju nije mogao da odbije : probudio se sa konjskom glavom pored jastuka, a pre basketa je dobio poljubac u usta 😉

  20. sava savanović kaže:

    Зајебите ви то, него,где се пријављује за убске вампире?

  21. Veca Vampirusa kaže:

    Kod mene,shinko,djido da ti vidim beonjace i molim,bez belog luka,slabo ga varim…

  22. Strigoje kaže:

    Шта ти све не покушаваш да вариш!

  23. Veca Vampirusa kaže:

    Shinko,samo se opusti i pusti baku da ti pomazi vrat…

  24. Stefan kaže:

    Jebite se fudbaleri. Kako glasi ona ubska poskočica gde se pominju Šifrina Jasmina, Vlatkova Ljubina, Fikretova Emina i još žena čije ime se završava na “ina”?

    Please respond…

  25. Allexa kaže:

    Hajde hajde Jasmina,ti si cerka Sifrina.Rade crvi u krvi i crnac te mrvi a ti mi se tu pravis fina……..Ja brate znam za ovu

  26. Stefan kaže:

    Poližeš p.čku pa sad ide nabrajanje ženskih imena i na kraju : s k..ca mi se skini

  27. Allexa kaže:

    Pa to je kad ti neko kaze izvini…..onda ide ta recita posalica….Polizes P….u Milini i Vlatkovoj Ljubini i Sifrinoj Jasmini i Fikretovoj Emini i sa K…a mi se skini……(umotvorina pokojnog Kuma Ranisa prim.aut.)

Ostavite odgovor

