Samo dvojica junaka iza škole…

Objavljeno: 23. avgusta 2007. od strane Stragi pod Obaveštenja

…ali ne ona dvojica što su otišli da puše zelenilo, već Sima i Stefan, predstavnici tzv. škole košarke sa glavne ulice. Nakon čekanja dobranih pola sata, asovi su se povukli sa terena u nadi da će sutra ipak biti bolje sreće. U nedostatku lopte kroz obruč su ubacivali nekoliko Cigančića, a kad im je ponestalo njih, vreme su prekratili pričom o najvažnijoj sporednoj stvari na svetu – onoj stvari.

Za radoznale : drugi igrač se ne vidi na slici, a vi pogodite zašto.

komentari
  1. mijat kaže:

    Zato sto je hvatao Cigancice koje ste posle ubacivali u kos,jesam li pogodio?Sta cu dobiti?

  2. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Pa to je rasna diskriminacija,kaznice vas UEFA 🙂

  3. Stragi kaže:

    Mijate, pogodio si samo to da smo ih ubacivali u koš, ali je razlog zašto se ja ne vidim ipak drugačiji. Pogađaj ponovo, smeši se bogata nagrada 😀

  4. mijat kaže:

    Ne znam,nisam pametan…Mislim da ce to ostati vecita misterija…

  5. Stefan kaže:

    Ne predaj se tako lako 😀

  6. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Da ti mozda ne slikas? 😉

  7. Stefan kaže:

    Možda… 😉 Pitaj Simu 😀

  8. spejs kaže:

    Mozda zato sto jedes 😉

  9. Stragi kaže:

    Tiću i spavaj !!! 😆

  10. Ja! kaže:

    Kiza back today!!!Valjda sam lepo napisao 🙂 u nedostatku Mase koja uci Engleski 10god!

  11. Stefan kaže:

    Kakve to veze ima sa nagradnom igrom? 😀

  12. Masa kaže:

    Zorane,ne,nisi dobro napisao i ne ucim engleski vec solfedjo!SMRC… 😦

  13. Masa kaže:

    I ja cu mozda doci,Kiza je slagao!Uh sto laze u zadnje vreme,nista mu ne verujte.Bolje svi njegovi saigraci da se obaveste o velicini njegovih lazi…

  14. spejs kaže:

    Ma provalio sam ja njega odma 😉 nego nisam hteo da kazem 🙂 E Kizo, Kizo

  15. Stragi kaže:

    Ko danas dolazi na naš Old Trafford (teatar snova) 😀 ?

  16. mijat kaže:

    Svrnucu tokom svoje magicne setnje negde oko 7 i nemoj da vas nema…

  17. Stefan kaže:

    Mijate, hoćeš li opet jesti sladoled i koje marke je bio onaj koji si jeo prošli put?

  18. mijat kaže:

    LENI!ja jedem samo LENI,prava razmera kakaa,lesnika i mleka,mmm,podje mi voda na usta,danas postim,ali cim prodje ponoc idem do pumpe da uzmem jedan LENI…

  19. Stefan kaže:

    Što posti dokazani komunista? Da nije rođendan Peke Dapčevića 😆 ? Šala mala… 🙂

  20. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Veran je zensko,ide mu voda 🙂 🙂 🙂 🙂

  21. mijat kaže:

    Postim pod kevinom prinudom,nece zena da kuva mrsno za danas a ja ne mogu,pa cu izdrzati ovaj dan nekako uz kikiriki…

  22. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Kikiriki je afrodizijak 😉

  23. mijat kaže:

    Dok sam ja pisao prethodni komentar uvalio se ovaj Ciganin Adriano…
    Ne samo da mi ide voda nego sam sav vlazan,svud po telu…
    da l’ sam zensko ne znam,poceo sam da zaboravljam kako izgledaju,samo kroz maglu se secam nekih detalja,pa nisam siguran…

  24. mijat kaže:

    i opet taj Adriano…
    jes’,ba,bas sam se napal’la…

  25. Stragi kaže:

    Žene izgledaju potpuno isto kao muškarci, čak neke imaju više muških crta od mnogih mužjaka 😉

  26. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    …ako smeta tvome ocu,ti mu kazi kako gresi,pa mu reci duso moja,Ciganin je,al’ najlepsi… 🙂 🙂 🙂

  27. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    ali ne nose uvek klarinet sa sobom 😉 🙂 🙂

  28. Stragi kaže:

    Ja volim, majko, Ciganku i …. veterinarku 😉

  29. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Ciganka mala,prodaje cvece,pita me zasto sam sam.Ciganko mala,ja nemam srece i nemam cvece kome da dam … 🙂 🙂

  30. Stragi kaže:

    Evo ti ruka Ciganko, pogledaj u moj dlan.
    Reci mi da li ću sresti, devojku ko’ divan san.

    R. Sanjam je noćima, milujem očima
    lepa je ko’ majski cvet.
    Gataj mi Ciganko, makar bila daleko,
    pretražiću celi svet.

    Otvori karte Ciganko, kaži mi gde li je sad.
    Da li će možda nekada svratiti u moj grad.

    Zatvori oči Ciganko, reci mi vidiš li nju.
    Da li će proći nekada, reci mi istinu.

    😆 😆 😆

  31. mijat kaže:

    Pogodi me u dubinu duse…
    Cigance sam malo,kreceno u belo…

  32. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Ovamo,Cigani,zauzmite mesto,eeeeej,Cigani s njom sam,slusao vas cesto 🙂 🙂

  33. Stragi kaže:

    Peca je švercovao Cigančiće u Šabac, on zna podosta o ovoj tematici 😀

  34. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    To treba prijaviti u UBPOK 🙂

  35. Masa kaže:

    Al’ ste raspevani… 🙂

  36. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Nego sta,a tek kad pocnemo da lumpujemo,e to je tek pravi performans 🙂

  37. Stefan kaže:

    Mašo, kao predstavnik mladine strane, pozivam tebe i Kizu na svadbu da gledaš šta rade mladoženjin brat i mladin brat dok slave to što im se ozvaničava rodbinska veza 😆

  38. Masa kaže:

    Sjajno.posastvovani smo… 😆

  39. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    To ce prikazivti Nac. geografija u emisiji „Megastrukture“ 🙂

  40. Stragi kaže:

    Na prvom mestu nas dvojica, na drugom ono ostrvo u Dubaiju 😉

  41. Masa kaže:

    😆 😆

  42. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Samo ja cu imati problem,jer cu tek od 18h moci da se apsolutno posvetim provslavi,a do tada moram biti fin 😉 🙂

  43. Stragi kaže:

    Zašto baš do 18? Tako Jasna naredila 😉

  44. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Dok se obave sva vencanja i one generalije,bice 18h 🙂

  45. Stragi kaže:

    Sram te bilo, zar nećemo piti isto kao kod mene, od pola 8 ujutro? Ja kupujem pljeskavice kad krenemo u BG 😉 Savić vozi, Bomba sedi napred 😉 U Obrenovcu pijačni dan…

  46. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Ako je pijacni dan,onda cemo da pijemo 🙂

Ostavite odgovor

