Traži se lepa bolničarka

Objavljeno: 20. avgust 2007. od strane fidel pod Obaveštenja
Oznake:

…starosti od 18-20 godina radi negovanja povređenog veterana iz hiljadu bitaka Verana Mijatovića Fidela. Potrebno je da kandidatkinje osim lepog i skladnog fizičkog izgleda poseduju i znanja iz sledećih oblasti : tajlandske masaže, brzog spremanja i raspremanja postelje i nameštanja kostiju pogotovo na domalom prstu leve ruke.

Prijave sa ličnim opisom (u usmenoj ili pismenoj formi) se primaju na fiksni 0*4/4*0-90* ili mobilni 06*/*1-*1-226, ali niko neće biti primljen bez probnog rada.

komentari
  1. Igor kaže:

    Ti gubiš vreme ako ne zarađuješ pare pisajući komediju. 8)

  2. spejs kaže:

    Znam jednu takvu. Mogu da ti dam njen broj telefona pa da je okrenes. Malo je stidljiva al zato …
    Meni je izlecila palac

  3. adriano leite ribeiro kaže:

    Sto ne vidis u petak, na stocnoj pijaci,sam mozes da biras🙂 , a mislim i da je utorkom ista u Banjanima🙂

  4. mijat kaže:

    Ljudi,ja sam stvarno povredjen,a vi se segacite…

  5. sestra iz Valjeva kaže:

    Sad je pravi trenutak da stupim na scenu. U kojoj ulici živiš i koliko si daleko od autobuske stanice?

  6. spejs kaže:

    Dolazis li na basket ili je povreda ozbiljnije prirode?

  7. Stefan kaže:

    Doći će on makar bio na samrti. Je li, Mijate, imaš li ti socijalno osiguranje da pokrije troškove lečenja ili plaćaš ljubaznim devojkama na ruke?😉

  8. spejs kaže:

    Sad ce on u vojsku, tako da mu ne treba osiguranje. Sve ce to otadzbina da plati.

  9. mijat kaže:

    Doci cu samo da vas vidim…
    Sestro iz Valjeva sto ne svrati do urgentnog,bio sam tamo…

  10. Stefan kaže:

    Kuku, zar je toliko ozbiljno da si morao uvaljevo u urgentni?

  11. adriano leite ribeiro kaže:

    Bio je dugacak covek🙂

  12. spejs junior kaže:

    Nešto mi ova medicinska sestra liči da ima 30 godina.
    Veco jel ti više odgovara ova? http://www.thekidswindow.co.uk/images/products/fullsize/46930.jpg

  13. mijat kaže:

    Desilo mi se isto sto i Spejsu senioru,samo mislim da je moj slucaj laksi…
    Mare,jasno sam naveo od 18-20,ova tvoja mi je suvise mlada,a ako ova Stefanova kaze da ima 20 ja cu joj verovati,ionako se dame ne pitaju za godine…
    Nego,zvala me samo jedna celava i debela od 24,javite se,devojke,treba mi paznje i neznosti,patim…

  14. Stefan kaže:

    Brate Mijate, šta fali ovoj sa slike? Koliko ti misliš da ona ima godina? Teško i da je punoletna, tako da se uklapa u tvoj oglas. Nije tebi ništa čim možeš da kucaš po tastaturi.

    P.S. Domali prst ti ne služi ničemu. Kažiprstom se kopa nos, srednji ima zaista široku primenu😉 , a na malom puštaš nokat i njime se čiste uši, to je tradicija u našem narodu. Ako povrediš neku kost, trebaće ti kevin Kostner, on zna u kosti😀

  15. adriano leite ribeiro kaže:

    Jednom rukom kuca a drugom … neka kaze ako sme😉

  16. mijat kaže:

    Drugom drzim pivo…

  17. mijat kaže:

    e,da,bilo bi pozeljno i da mi vezuje pertle…

  18. Stefan kaže:

    Još te nisu naučili da to radiš? Dođi danas na basket, pokazaću ti, lako je😆

  19. mijat kaže:

    imam trenutno premalo prstiju na raspolaganju…
    kako sam voleo one patike na lepljenje,ima li ih negde da uzmem par…

  20. adriano leite ribeiro kaže:

    Sto ne vidis u megmarketu „Yin trade“ preko puta srednje skole.Tu ima sigurno na lepljenje,jednom kad ih obuces,nema vise skidanja,samo sto ces posle mirisati na naftalin,ali te tada sigurno nece napadati moljci,grinnje…🙂 🙂

  21. Stefan kaže:

    Kod mene je u kući sve iz tog megamarketa i nemamo problema sa pomenutim kukcima🙂

    Verane, još mi nisi odgovorio čemu ti služi taj povređeni prst kad je zdrav?

  22. 10adrianoleiteribeiro kaže:

    Odgovori ako smes!🙂

  23. mijat kaže:

    Pokazacu ti kad ozdravi…

  24. Stefan kaže:

    Uzbuđenje usled iščekivanja dostiže vrhunac😉

  25. mijat kaže:

    Cekacete jos nedelju dana

  26. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    pridruzujem se iscekivanju🙂

  27. Stefan kaže:

    Moraću to da snimim

  28. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    pa pustis na BRAZZERS.com a mozes i na smokvu🙂

  29. Stefan kaže:

    Šta je smokva? Reci mi odmah, gorim…

  30. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    pa onaj erotski sajt na nasem jeziku,gde izbacuju slike i video zapise mekog i tvrdog erotskog sadrzaja 🙂

  31. Sexy Nole kaže:

    Plaća li se tu šta ili je za dž. pošto je edukativnog karaktera? Moram da pazim šta otvaram na ovoj wireless mreži. Kolaju glasine da se sve posmatra.😉

  32. mijat kaže:

    Sve se vidi,sve se zna…

  33. Stragi kaže:

    Danas sam na internetu video golu ženu.

  34. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Zar je moguce,a gde ?🙂

  35. Stragi kaže:

    Na jednom sajtu za odrasle ( http://www.massnudity.com/ ). Ispale mi oči kad sam video sve ono.

  36. Adriano Leite Ribeiro kaže:

    Kuku dijete,sta ti gledas🙂

  37. mijat kaže:

    Razocaran sam zenskim rodom,samo to cu reci…

  38. Stragi kaže:

    Zašto si razočaran? Ko te doveo u to stanje?

  39. Stragi kaže:

    Alo bre, Mijate, ko te doveo u stanje razočaranosti?

  40. Veran Mijat Fidel kaže:

    Zbog njene divne crne kose(dobro nije bas crna,u stvari uopste nije crna),
    zbog jednog osmeha tuznog u noci,
    zbog obecanja da ce mi…
    tuzan i sam cekam je ja…
    bla-bla-bla…

  41. spejs kaže:

    Au brate, pa zar te je Kićo Slabinac razočarao🙂

  42. Stragi kaže:

    „zbog obecanja da ce mi…“ – da će ti ŠTA ?? Titrati jajca, fafati kitu, protrljati čarobnu lampu, kupiti Scandal! ili šta?? Ne drži nas u neizvesnosti, izgoresmo…

  43. Sofoklis Schortsanitis kaže:

    Predlazem da napravimo izbor radnji koje Verana ocekuju od te devojke,pa je moj predlog – HOBLOVANJE GUZE🙂 🙂

  44. Stragi kaže:

    Dajem glas za KANTOVANJE KLITORISA😀

  45. Clark kaže:

    I love your site dude. I just wanted to share this hentai site i found for any hentai lovers out there Hentai Blog

Ostavite odgovor

