Space brothers fly again!

Objavljeno: 17. avgusta 2007. od strane fidel pod Trening

Da, da, gospodo i dame, tinejdžerke i bakice, navijačice i huligani, četnici i partizani, vratila su se braća Spejs na naš teren, puni crvenih krvnih zrnaca i gladni lopte, nestrpljivi da ponovo zaigraju .
Konačno je to bio zaista ozbiljan basket. U prvoj partiji su Cigani (Xavi, Mika i Veran) pokazali Grobarima (Vuk Drobnjak, Spejs i Marx) kako će izgledati naredna košarkaška sezona dobivši ih borbenošću i pored visinske razlike. Onda je došao Peca Falja sa loptom po koju je otišao pola sata ranije (pre nego što su stigli momci sa daleke Jozića livade) pa je Sedam Veličanstvenih rešilo da se po jedan igrač smenjuje na klupi.

U centru pažnje je bio obračun braće Spejs. Vlada je pokazao da bi bio solidan prvotimac kad bi malo ozbiljnije shvatao igru (ali i ovako niko osim Pece nije mogao da ga spreči da poentira), a neuporedivo požrtvovaniji Marx da polako izlazi iz senke starijeg brata (još samo korak ili dva, ali na pravom je putu). Istakli bismo još Pecine neželjene asistencije, nastavak verbalnih duela na liniji pravoslavno-marksističkog razdvajanja Vuk-Fidel, Vićinu okretnu i sigurnu igru i Mikino kuliranje grubih protivničkih prekršaja.

Izjava dana, više puta citirana, pripada Peci : ”Dao ga je sa picine dlake”, a nagradno pitanje glasi “Ko je postigao koš i izazvao takvu Pecinu reakciju?” Nagrada za tačan odgovor je prisustvovanje treningu najatraktivnije sportske “lude družine” (još otkad je Vimbldon ispao iz Premijer Lige 2000.-e) na terenu iza Osnovne škole “Milan Munjas” na Ubu od 18-20h svakog dana osim sutra, pošto ćemo sutra čoporativno noseci zastavu kluba posetiti turnir u basketu na Školarcu.

komentari
  1. Stefan kaže:

    Iz neimenovanih izvora čuo sam da je na današnjem treningu bilo dosta posla za čistače. Na svakom koraku bile su kore od banana. Da li je to trač ili istina?

    P.S. Moj izvor tvrdi da su glavni konzumenti ovog južnog voća bila dva igrača rođena 1980. godine, od kojih jedan sam priznaje da najviše voli banane, a drugi se još nije izjasnio.

  2. mijat kaže:

    Ja volim banane,a koliko se secam dobio sam samo jednu sumnjivog kvaliteta,a sam sam udelio jednu cistu…mali hvalisa,nije odoleo,a da se odmah ne pohvali…

  3. Stefan kaže:

    O kakvom mališi pričaš? Ja sam ovo čuo od jedne osobe ženskog pola. Neko od igrača se hvalio devojci/ženi/simpatiji/tajnoj vezi,a ona nekom trećem,taj nekom petom, a ja dođem osma ruka 😉

  4. mijat kaže:

    a ruka ruku mije…

  5. spejs kaže:

    Umalo i ja da ti lupim „dandaru“. A igrali smo u istoj ekipi

  6. mijat kaže:

    To ti mislis,Hi-men!

Ostavite odgovor

