Turneja po Švedskoj?

Objavljeno: 16. avgusta 2007. od strane fidel pod Priče

Organizatori ubskog turnira u basketu nisu imali sluha (nisu ponudili dovoljno para) da omoguće svojoj publici da uživa u magiji najvećeg tamnavskog košarkaškog čuda, ali je potpuno neočekivano Penzosima iskrsla prilika za gostovanje u Švedskoj, tačnije u Norčepingu (to vam je negde tamo pored Stokholma).

Novi pridruženi član, Nikola Krstić Nidžo, naše gore list, tokom godine stanovnik ove zemlje poznate po standardu koji su sanjali svi negdašnji Jugovići, rekao nam je da bi tamo Penzosi bili velika atrakcija. Mi smo sigurni u to znajući švedske navijačice po liku i čuvenju, a nadamo se da bi moglo da se desi da u skorijoj budućnosti neko od nas navuče i žuti dres njihove reprezentacije (naravno uz pravičnu nadoknadu).

komentari
  1. adriano leite ribeiro kaže:

    ja vise volim svedske akcione filmove 🙂

  2. Air Steva kaže:

    „a nadamo se da bi moglo da se desi da u skorijoj budućnosti neko od nas navuče i žuti dres…“ – more, pazi da ne navučeš nešto drugo 😉

  3. adriano leite ribeiro kaže:

    Bas bih voleo da od ove tri na slici navucem ognicu,efimeru i jazejavlaec 🙂

  4. adriano leite ribeiro kaže:

    uvek sam setao najbolje zenske 🙂

  5. Stefan kaže:

    Gde si ih šetao i jesu li imale ogrlicu? 😆

  6. spejs junior kaže:

    Krsta jel mogu da dobijem termin za šetnju ove tvoje Šveđanke?

  7. adriano leite ribeiro kaže:

    Dzentlmeni o tome ne pricaju 🙂 uvek ste bili ljubomorni na mene 🙂 🙂

  8. mijat kaže:

    A gde je moja Svedjanka?Pa ja vam ugovaram turneju,ljudi…

  9. SKOLS kaže:

    E stef sad sam video Poruku na mail.Bio mi je monitor pokvaren kupio sam novi pa nisam postovao a turnir pocinje sutra u pola 7

  10. Masa kaže:

    Dzabe ti sve Verane,Krsta ih je izgleda sve preuzeo… 😆

  11. mijat kaže:

    Neeeee…

  12. Stefan kaže:

    Krsta Calov baš je kralj 😀

  13. Stefan kaže:

    Ljudi, ako se već ide u tu Švecku, šteta je ne obići i Norvešku. Blizu je, a ako kliknete na neki od linkova, videćete kako je to gostoljubiva zemlja i kakvi običaji tamo vladaju :

    1. http://www.nakenruss.com/

    2. http://www.aylar.org/

    3. http://www.nordiskegallerier.com/

Ostavite odgovor

