Turnir u basketu – sa ili bez Penzosa?

Objavljeno: 13. avgusta 2007. od strane Stragi pod Priče

Kao što je poznato, u našem malom gradu u subotu počinje turnir 3 na 3. Da li će neko od naših asova učestvovati na toj manifestaciji ? Možda to i nije dobra ideja, jer će ubski mangupi pokupiti naše fore. Sa druge strane, prilika je da se pokaže nadmoć našeg kluba u odnosu na miljenika opštinskih struktura, KK Ub, koji ne samo da trenira na našem terenu, već čeka i prvu priliku da šutira tamo gde je naša mrežica.

Penzosi, izjasnite se !

komentari
  1. adriano leite ribeiro kaže:

    necemo da igramo,jer sam ja u Bg,a posto sam ja najbolji,ne vidim svrhu igranja bez mene 🙂 🙂 🙂

  2. Kiza kaže:

    Ja sam razmisljao da se prijavim za sutiranje trojki,jer mislim da imam sanse,bar medju prvih 5,ali posto moja lepsa polovina misli da nemam sanse,necu.Pao mi optimizam zbog njenog lepog gesta. 😦 Tako da nema ucesnika od nas.

  3. Masa kaže:

    E Zorane…nosi se.Lepo ti je objasnjeno,a to sto si ti idiot pa ne shvatas to je tvoj problem.

  4. Stefan kaže:

    Ja ne bih igrao ni za karton vinjaka. Posle da ceo grad priča da sam najbolji i da me saleću skauti iz KK Uba i da mi nude kule i gradove da im budem kapiten. Nema šanse. 😆

  5. Prof. Petronićijus kaže:

    Што? Ја бих играо за картон вињака!

  6. mijat kaže:

    Mrzim vinjak…Od rakije nema bolje…

  7. Stefan kaže:

    Detaljan izveštaj sa turnira na http://gradub.my-place.us

    Slobodno ostavite komentare, ali ne u stilu kao ovde 😉

  8. Allexa kaže:

    Gledao sam sinoc samo ne znam kako se prijavise oni „veterani“…..ono je smehoteka

  9. mijat kaže:

    Znaci bilo je zabavno,steta sto nisam bio i necu…

  10. Allexa kaže:

    Poneki su pravili poteze koji su cak bili smesniji i od mojih:-)

Ostavite odgovor

