Nesportski potezi

Objavljeno: 8. avgusta 2007. od strane fidel pod Priče

Danas nije bilo burnih metafizičkih rasprava (Vuk i Fidel), ali je jedan nesportski potez zapretio da ugrozi krhku ravnotežu. Naime, Peca i Veca, Dinamit Duo je otišao na česmu da pije vode i ohladi usijane glave, ali nije našao za shodno da svojim saborcima donese dragocene tečnosti.

Nakon što su rashladivši se shvatili šta su uradili. ganuo ih je Stefanov gest (otišao bajsom po vodu) i zakleli su se da nikad više neće tako sebično postupiti (Časna pionirska!). U olakšavne okolnosti zahtevaju da im se ubroji to što su iako rođeni pobednici (omiljena pesma im je “We are the champions” – neki smatraju da osim o njihovom stavu prema životu dosta govori i o njihovom seksualnom opredeljenju) upravo bili ubedljivo izgubili basket i pored svoje očigledne nadmoći, pa im je svest bila jednom sužena a drugom pomračena, što je uzrokovalo njihovo blesavo ponašanje.

komentari
  1. Stefan kaže:

    Kad sam i ja nekoga ganuo… zadnji put ta reč pominjala se kad sam jednom drugu uganuo ruku.

    Pre svega, hteo bih da se zahvalim Kizi koji je bio sponzor mog biciklističkog pohoda, zatim sestrama bliznakinjama Seleni i Jeleni koje su mi pomogle da nađem ulaz u pijacu (rekle su : „evo ga ispred tebe“), a potom bih pozvao proizvođače vode ili plastične ambalaže da nam isporuče još dve čiste flaše. Ako nastavimo da pijemo iz ovih, dobićemo neku od brojnih bolesti koje haraju našim gradom. Ne kažem to zato što mislim da smo mi prljavi i puni bakterija (iako možda i jesmo), nego zato što te flaše stoje danima, a iza škole se često muvaju sumnjivi tipovi.

    Što se tiče basketa, izgubili ste upravo od moje ekipe, što moj gest čini još humanijim – doneo sam i vodu za svoje protivnike, a vas još više baca u ponore. Jako mi je žao zbog toga, dobri ste momci, pravi Titovi pioniri, zvezdaši, Penzosi, alkosi, ali sami ste tako hteli.

    Toliko u mom obraćanju za javnost, kao i uvek završavam sa : Hvala vam, divna ste publika!

  2. adriano leite ribeiro kaže:

    slava i cast velikom imperatoru Ronu! 🙂

Ostavite odgovor

