Poletarci KK Ub izgubili od Penzosa

Objavljeno: 7. avgusta 2007. od strane Stragi pod Priče

Skupo je Skolsa koštao atraktivan potez kada se nakon sjajnog ulaza i dvokoraka okrenuo leđima košu i pokušao tako da ubaci. U sledećem napadu iskusna ekipa Penzosa (Peca, Vića i Veran) pogodila je za 2 poena i rutinski privela utakmicu kraju.

Videlo se da u redovima mladih košarkaša najviše odskače pomenuti Skols, ali i da igrač u dresu Michael Jordan-a konstantno pravi korake (škola Pere Čoketa). Stručnjaci mladom pleju, koga Rajče bespotrebno naziva Žuća, predviđaju blistavu karijeru, ali to će moći da ostvari samo ukoliko pređe u redove gradskog rivala, trofejne ekipe Penzosa. Ostali njegovi saigrači moraće još mnogo da uče.

komentari
  1. mijat kaže:

    Bez starca nema udarca!

  2. adriano leite ribeiro kaže:

    pa i moja ekipa (Zicla,Kiza i ALR ) je obrijala 2x poletarce, a na Rajcetovu konstataciju upucenu sefu struke kk Ub „Sefe,nisu nesto u formi“ , doticni je je odgovori „Ma, deca“ na sta sam mu hteo odgovorti u stilu jednog od najpoznatijih vokalno-muzickih sastava na ovim prostorima,grupe Mecava koji kazu „Nek’ te moje tuzne oci sete,necije sam i ja dete“ (pesma „sto me nece tvoja majka“ ) , ali sam se uzdrao od istog,jer nisam hteo da svoje interese stavljam ispred interesa KK Penzosa i na jos jedan nacin pokazao svoju vernost klubu i da sam licne interese i kvalitete podredio klupskim 🙂

    p.s. ovo je najduzi sastav koji sam samostalno napisao 🙂

  3. mijat kaže:

    Ako nisi imao 5 iz srpskog presavij tabak i tuzi skolu…

  4. Stefan kaže:

    Pozivam ALR-a da napiše šta je rekao o Sofki.
    Što se tiče poletaraca, tamo samo Skols što bi mogao da igra za Penzose 😉

  5. adriano leite ribeiro kaže:

    Na nagradno pitanje profesora Dusanke Milosevic,poznatije kao Duca,zasto Tomina majka nije htela da legne u krevet u kome su gore pomenuti i njegova izabranica spavali,nas dragi i prepametni ALR je odgovorio “ Zato da im ne bi guzvala posteljinu“ .Ovaj odgovor je naisao na erupciju odusevljenja i izmamio je uzdahe mnogobrojnog auditorijuma,a nas dragi ALR je dobio 3,iako nije ni procitao knjigu.

    p.s. ne citajte knjige vec koristite samo neguzvajucu posteljinu 🙂

  6. Stefan kaže:

    Šta je na sve to rekao Branko Đurić Voja, prvi srpski Betmen?

  7. SKOLS kaže:

    Pozivam ALR-a da napiše šta je rekao o Sofki.
    Što se tiče poletaraca, tamo samo Skols što bi mogao da igra za Penzose

    hahaha cast mi je da igram u tako velikom timu 😉

  8. mijat kaže:

    Ne cita ti se lektira…

  9. SKOLS kaže:

    pa jbg da mi ti predajes srpski ja bih citao 🙂

  10. mijat kaže:

    Ne bi,ne bi,nego bi pitao kad cemo da igramo basket,znam ja vas…

  11. SKOLS kaže:

    jel bi mi dao 5 🙂

  12. mijat kaže:

    Da te ocenjujem iz kosarke dao bih ti 10,samo malo da ojacas,a za srpski cemo da vidimo,mozda jednog dana…

Ostavite odgovor

