Falja ponovo među Ubljanima

Objavljeno: 7. avgusta 2007. od strane Stragi pod Priče

petar lelicanin

Mlađani i poletni Peca, od milošte nazvan Falja, danas je bio nerešiva enigma za svoje protivnike. Pogađao je sa distance, poludistance i bez distance. Dovodio je budućeg kuma do ludila i zasluženo osvojio svoj prvi MVP trofej u karijeri. Nisu mu mogli ništa ni grubi faulovi ni obaranje na zemlju, a razoran udarac njegove desnice (tzv. sekirica) osetio je mladi, nervozni i neafirmisani umetnik Petar Sibinović alias Pera Čoke.

Postavlja se pitanje kako bi ovaj as igrao da je imao podršku sa tribina svoje lepše polovine? Ne smemo ni da zamislimo…

komentari
  1. mijat kaže:

    A gde je Pecina biografija,zar kuma da zaboravis?

  2. Kiza kaže:

    Bravo za Pecu,stvarno.Bravo!Voleo bih da je meni kum. 🙂 Ako sad krenem da se uvlacim,mozda mi i bude!od sutra cu. 🙂

  3. Stefan kaže:

    Rekao mi je da će da ti bude kum u svakom slučaju i da ne moraš da mu se uopšte uvlačiš.

  4. adriano leite ribeiro kaže:

    uvlacite se meni,samo sacekajte da se lepo namestim…evo namestio sam se 🙂

Ostavite odgovor

