Basket ništa posebno, važno je da smo se družili

Objavljeno: 7. avgusta 2007. od strane Stragi pod Trening

Na današnjem basketu nije bilo spektakularnih poteza kao juče, nervoza je bila primetna, ali ne u velikoj meri. Stiče se utisak da su neki došli samo da odrade trening, a u mislima bili sa ekspedicijom Zvezde u Estoniji ili na terenu na kome je Zeta igrala sa Rendžersom.

Ekipe su bile podeljenena sledeći način :

1. Vuk, Kiza i Pera Č.

2. Krsta, Kepa i Stefan

3. Peca, Vića i Mijat.

Najbolji su bili asovi iz ekipe broj 3, a treba napomenuti da se prva ekipa ubrzo raspala, nakon niza poraza.

komentari
  1. Kiza kaže:

    Pa i ne raspali se… 😦

  2. Stefan kaže:

    Ma, nama je bilo lepo, naročito kad je krenula priča o 160 gigabajta 😉

  3. Kiza kaže:

    Ma nju brine sto ce moj komp biti jaci od njenog! 🙂 ubice me sutra…

  4. Masa kaže:

    Pazi kad ces dobiti svu onu muziku,igrice,filmove i programe od mene… 😀

  5. Kiza kaže:

    Ja danas NE dolazim na basket iz zvanicnog razloga sto mi dolaze ljudi da pregovaramo oko hard diska 160gb,ram 1gb i GK 256mb 🙂 a nezvanicnog jer mi se ne svadja i ne nervira i danas.Pozdrav Masi i programima! 🙂

  6. Stefan kaže:

    Ja ne dolazim zato što igra klub zbog kog sam i batine od policije dobijao (što je dokumentovano na video kaseti sa utakmice protiv Barselone), tako da je danas u mojoj kući praznik. Oprao sam kosu, isekao nokte, očistio uši, obukao odelo koje nosim za slavu, stavio nove šustikle i s nestrpljenjem očekujem prvi sudijski zvižduk na Gradskom stadionu u Talinu, koji nosi ime prerano preminulog estonskog narodnog heroja srpskog porekla – Željko Ražnatović Arkan.

    Što se tiče kompjutera, ja imam 100 gb i 1 gb rama i procesor Intel Core Duo, a za grafičku nisam siguran. Kad Kiza nabavi bežični internet, povezaćemo se svi kompjuterski obrazovani Peznosi u mrežu i zimi igrati NBA Live dok napolju pada sneg, a Deda Mraz traži put za Sovljak.

  7. Masa kaže:

    Ma neces NISTA dobiti!!!

  8. Stefan kaže:

    Nemoj da ti Kiza dovede ekipu iz „Sve za ljubav“ 😆 .

    Snimiće na kasetu priču u fazonu „Mašo, volim te, šalio sam se sve ono za kompjuter, samo želim da sve bude kao pre, tj. kao onda kad si mi obećala muziku, filmove itd. za moj novi kompjuter sa 160 gb… uh, jbt, opet sam to rekao… Milane, može li ovo da se snimi ponovo?“

  9. Masa kaže:

    😀 😀 😀 Pa tek tad nece dobiti nista! 😀

Ostavite odgovor

