Današnji basket pokazao da izlazimo iz krize

Objavljeno: 29. jula 2007. od strane Stragi pod Trening

Na basketu su se danas okupile čak tri ekipe i pored Kepinog odlaska. Igrali su : Vukovci (vuk Vuk, Kiza povratnik iz Vrujaca i Pera The Chocké), Marksisti (MarX, Mika i Stef) i Pecini (Peca, Vića i Dado Krstić).

Bio je to sudar izjednačenih ekipa, gde su konačni rezultati dobijani igrom na „razliku“. Svi asovi su dali svoj maksimum i zaista ih je bilo milina gledati sa tribina.

Kao šlag na ovu slatku tortu, došao je Rajče, sa sve biciklom i famoznom kesom. Zamolio nas je najljubaznije da nađemo fotografa ženskog pola, kako bi pri izradi svojih fotografija za Playgirl došao do punog izražaja.

Naša heroina Maša ponovo je bila na visini zadatka i samoinicijativno donela negde već pomenute dve flaše po 2 litra i jednu od 0.5 litara dragocene tečnosti, H2o, u Trliću i Brezovici poznatije pod nazivom „voda“. Nadamo se da u njoj neće proradi gen oca Gordana, poznatog kao Ćopa (iz dueta „Bibac feat. Ćopa“), vlasnika kafea Majdan. U tom slučaju, točena voda koštala bi 40, a flaširana 50 dinara.

Mrlju na ovo prelepo popodne bacio je novi nedolazak Verana Mijata Fidela. Pre neki dan kad nije bio na basketu, izgoreo je autobus, nedaleko od njegove kuće. Da li je to koincidencija ili će i noćas nešto da gori, pokazaće ovo teško i krizno vreme.

komentari
  1. McKiza kaže:

    Ja sam stvarno jedva cekao da dodjem i da ponovo zaigram sa vama.Ali bio ja u najboljoj formi ili najlosiji na terenu,moja ekipa ce uvek da gubi.Ocigledno je da nesto vise nije u redu.U kojoj god ekipi da igram,gubicemo.Ocigledno je da ja nemam pojma da igram kosarku,i sav sam se smucio sebi.Nemam pojma da igram.Neznam ni sto se trudim vise.

  2. Stefan kaže:

    Ne pričaj tako, svima se to dešava. Moje ekipe uvek su hendikepirane mojim prisustvom, dešavalo se da ne dobijemo ni jedan basket. Biće bolje, samo ti dođi, važan si za atmosferu, a i zabio si jednu dobru trojku 🙂 i meni skinuo loptu s ruke 😉

  3. Kiza kaže:

    Hvala ti.Danas sam lose igrao,zbog lencarenja predhodnih dana,znam to.Ali kako mi uvek gubi,ne razumem.Ajde bar 50% da imamo.Nije me briga za rezultat,da jeste nastavio bih da igram na „Sportskom“,ali bar 3,4pobeda.A ne uvek 1…

  4. acordabrasil kaže:

    Hi personal!!!
    Congratulations for blog! Excellent content!
    I´m from Brazil!!!
    Our country is in crisis ahead of us!
    We go to make some thing! We cannot leave that this happens!
    It helps me please!
    Very obliged to all. Brazil is thankful!
    They have access, They divulge and they comment…

    http://acordabrasil.wordpress.com

  5. Stefan kaže:

    Ali danas… mladi Zoran Gajić je bio nezaustavljiv. Svaka čast

  6. Zoki kiza Zaki kaže:

    Hvala,hvala…Hvala verna publiko.Bilo je divno.Mada mislim da se atmosvera drasticno pogorsava…A to mi se uopste ne svidja.Sta cemo Stef?

  7. Stefan kaže:

    Veruj mi da ne znam 😦 Što kaže naš narod, jedna trula jabuka ubuđa celo bure (ili tako nekako). Jbt, kako niko drugi ne kuka na faulove, kretanje u bloku (daj, molim te… ne igramo mi Svetsko prvenstvo), laktove itd. Kad se iznervira jedan (danas sam prvi ja), onda je lako i ostalima (Vića, Vuk…). Da se sakrijemo na drugi koš, kod gimnazije 😉

  8. Kiza kaže:

    Igram dugo na „sportskom“ i znam kako je dole.A ovo nase sve vise lici na isto.Ja igram sa vama zbog dobrog neobaveznog basketa,ali sve to pogorsava opterecenost rezultatom i faulovima.Ja uvek igram grubo,to sam povukao odozdo,ali uvek dam faul,bez svadje.

  9. Stefan kaže:

    Danas nije bilo određenih likova koji kvare atmosferu i bilo je relativno normalno za igru, a pozivam sve Penzose da se ugledaju na moju ekipu u kojoj nema svađe baš nikada, a svi znamo da pogrešimo (ja prednjačim u tome 😆 ). Zbog toga i dolazimo na basket – da se istrčimo i zezamo. Pamet u glavu, narode i da se malo više smejemo, a manje svađamo. Živeli! Divna ste publika! Hvala Ub! Hvala puno! Ovo je prvi plišani meda koga sam ikada dobila i to od ovog divnog mladića bez kose! (za neupućene – bolujem od šizofrenije i jedan deo moje rascepljene ličnosti misli da je Ana Stanić i da joj je Veran poklonio medu, što je laž)

Ostavite odgovor

