Savić ponovo među Penzosima ?

Objavljeno: 28. jula 2007. od strane Stragi pod Priče

Od ove vesti u nevericu, euforiju i na kraju u nesvest padali su redom kad su je čuli :

1. Stefan (koji i za manje stvari reaguje burno, a za ovakve redovno doživljava krizu)

2. Mika (koji se pridružio velikom broju ljudi koji ne veruju da je Savić uopšte mogao da napusti Ub)

3. Maša (koja uopšte nije čula o čemu se radi, ali kad ju je Mika pitao da li je u srodstvu sa Mašom Mileusnić sa TV B92, šokirala se i otišla po 2 flaše vode od 2 litra i jednu od 0.5).

Jedino što smo do sada uspeli da saznamo jeste da A.S. – A.S. sutra zaista dolazi na Ub i to jednim od neizgorelih Strelinih autobusa. Njegovi dalji potezi za sada nam nisu poznati…

komentari
  1. Allexa kaže:

    STIGAO SAM

  2. delije UB - posvećeno Saviću kaže:

    Dobro znaj da uvek tu sam ja, dobro znaj da neću nikada da te ostavim, da te zaboravim, dobro znaj da uvek tu sam ja

    Saviću, znaj, da ludo volim te, ja ne mogu dana bez tebe
    srce svoje sam spreman da ti dam što za tebe ludo udara

    Jednog dana kada prođe sve kad me budu stigle godine znaj da nikada neće doći dan dan kad neću biti s tobom ja

    I te noći kada izdahnem, zadnje pivo za tebe popijem
    i na nebu tom na koje idem ja sija moj Savić Allexa!!

  3. Real Sava kaže:

    Молим? Мењај то у Савићу знај. Одмах!

  4. Stefan kaže:

    Izvini, ambasadore! PromenUo sam 🙂

  5. Real Sava kaže:

    Фала!

Ostavite odgovor

