Apatija

Objavljeno: 27. jula 2007. od strane Stragi pod Priče

Nešto neverovatno se dešava sa nama i našim trofejnim, popularnim i sveukupno izuzetnim sportskim kolektivom. Sve nas je manje na treninzima, basketi su sve lošiji (onaj dan, kad je mega-popularni vokalni solista B.R. Rna igrao i duhovito primetio kako nije čudo što se zovemo Penzosi, basket je bio kao da se gleda usporeni snimak iz vremena kad je Bora Stanković igrao za Zvezdu), a o poseti publike ne treba trošiti reči (zlatna su bila vremena kad se Rajče nudio da pokaže ono na šta je najposnosniji, kada je Yao sa porodicom dolazio na drugi koš, a suza mi krene pri pomisli na legendarne intervjue sa Ž.Đ. Sarmom…).

Pitanje je šta raditi da se ovo stanje promeni. Neki igrači  već su najavili pauzu i povlačenje u penziju, intimu i druge oblike postojanja. Čuli su se i neki stidljivi predlozi o organizovanju turnira (na kome bi igrali samo naši asovi, podeljeni među sobom na pravdan način, na zadovoljstvo svih), ali ne zna se kako bi to bilo prihvaćeno. Neki igrači čak idu toliko daleko da predlažu generalnu pauzu, nešto kao prinudni odmor (kao tu smo, ali nismo tu i pre svega ne igramo). Uprava kluba je na mukama, igrači se plaše neizvesne budućnosti. Da li možemo da ovo promenimo ?

komentari
  1. mijat kaže:

    Ljudi,mene jedino basket vadi iz apatije,samo sam na basketu dobro raspolozen,ne napustajte me,to mi je jedina psiho-terapija koju mogu sebi da priustim kao lek protiv neuspeha na svim drugim poljima…

  2. društvo mrtvih pesnika sa basketa kaže:

    Nećemo te napustiti, čak ćemo te puštati da daješ još više trojaka 😉 i da imaš još više uhvaćenih lopata 😉 u napadu, kako bi stekao iluziju da si dobar i da ne produbiš dubiozu u kojoj si sad

  3. Stefan kaže:

    Ako se nastave basketi kao danas, moje čarolije na terenu ostaće samo u sećanjima mojih fanova. Laziću ne bih rekao reč da me udario kao konja dok sam bio „na zemlji“, ali čovek me udari na prvom koraku i nastavi da me gura dok sam se spremao na skok. Ne znam za vas, ali ja baš nešto i ne volim da padam po betonu, a smatram da se nismo okupili zbog toga. Druga stvar, da je kao svi kad naprave faul rekao „izvini“ ili bilo šta normalno, ovako je samo nastavio da lupeta i posle sam tražio nepostojeće korake samo zato što mi je pun k. svega.
    Mali Pera em što pravi korake svaki put, a tražili smo mu jedva dva puta, em što bije kao po bokserskim vrećama, a Vića mu tražio dva faula i ovaj šutira loptu „do neba“. Svaki put kad je dao koš i tražio faul od mene… to ne da nije bio faul, nego sam ga samo pipnuo po ruci i ako mi ne verujete, probajte isto. Probajte i da čekate s njim loptu pod košem, pa da vidite kako se bije po bubrezima.
    U pravu je bio Krsta i takođe Mika danas na pola prvog basketa. Ovo treba prekinuti… ili napisati listu pravila koje treba poštovati. Ovakve baskete smo mogli i na sportskom da igramo. Cilj je bio zezanje, a ne svađa.
    Mogu misliti na šta bi ličilo da napravimo turnir. Bilo bi „e, ne mogu Krsta i Mika zajedno, ne mogu Vića i Marks (a ja da im izvodim lopte i šutiram „klenuše“ 😉 ) itd itd“. Još ako bi zaigrao i Spejs…
    Meni je bre svejedno s kim igram. Par puta sam igrao sa Krstom i Marksom i sve smo gubili. Neko vreme igram sa Marksom i Vićom i dobijamo podosta. Ni u jednom slučaju se nisam radovao ili nervirao zbog toga. Najzanimljivije mi je bilo sa Mijatom i sRnom i mislim da je za 99% nas poenta dolaska da se zezamo i istrčimo, koliko ko može.
    Do mojega i ovakav basket.
    Možda zbog starih dana i Veranove krize 😉 da mu damo još jednu šansu, a ako i sutra bude ovako, ja bušim loptu i prebacujem se na jedenje prasetine.

  4. adriano leite ribeiro kaže:

    Vazno saopstenje ! Zbog pocetka izvodjenja gradjevinskih radova na porodocnoj kuci Krstica (Leite Ribeiro),bicu odsutan neko vreme,jer kao jedini pravni i fizicki naslednik moji dragih roditelja,moram biti prisutan kuci,za vreme izvodjenja radova.Ako mi obaveze dozvole,rado cu iskoristiti slobodno vreme za povratak na „male“ terene.Hvala na razumevanju.

    p.s. postoje osnovane sumnje da ce se Savic pojaviti u nedelju,tako da mu recite da nema basketa : )))

  5. Peacemaker kaže:

    Мораш опростити Зићу због грубости, то сигурно није желео, да си чешће играо са њим или уопште проводио време са њим, знао би да, када га оптужиш за нешто или му нешто пребациш, увек прибегава небулозним објашњењима….

  6. Stefan kaže:

    Ma, ne vređam se ja i znam da nije želeo, neka bije do sutra, ali dok sam što se kaže stabilan, a ne kad krenem da skačem. Objašnjenja mu jesu malo nebulozna, ali znam da je dobar momak 😉

Ostavite odgovor

