Teodosić od sutra sa reprezentacijom Srbije…

Objavljeno: 25. jula 2007. od strane Stragi pod Obaveštenja

…u jedenju prasetine na hronometar. Nadamo se da će ne tako mladi as dobiti priliku da pokaže sve što zna u ovom popularnom, ali kod nas nedovoljno razvijenom sportu.

„Jedenje prasetine na hronometar je atraktivan i jako skup sport, s obzirom da oprema za treninge košta skoro 1.5 evra po kilogramu žive vage. Cilj igre je da se pojede što više krtine za što manje vremena. Kožurica i rebra se posebno boduju. Kod nas postoji nekoliko klubova, a trenutno najjači je Sepra United iz Kalinovca, za koji i ja nastupam, kad mi obaveze u porodici i klubu „Penzosi“ dozvole. Ovog leta čeka nas prvenstvo Balkana, a zatim i Univerzijada u Banjanima“ – istakao je Teodosić za naš sajt.

komentari
  1. McKiza kaže:

    Kakav divan sport…Kao stvoren za stoku kao sto sam ja!Ex Stefane kada bi mene ubacio u tvoj klub,dao bih ti moju krmacu Kasandru.

  2. Sepra kaže:

    Sledećeg utorka imamo trening na terenima u Rukladi, ima jedan Milisav koji poseči taj dan i zvao nas sve iz kluba da malo treniramo, pa Kizo, dobro nam došao, a Kasandru čuvaj za plej-of, negde oko 29. novembra kad igramo sa Sovljačanima

  3. mijat kaže:

    SOVLJAK RULES!

  4. Stefan kaže:

    Kizo, nismo te poslali na more o trošku kluba i kafea Majdan da gledaš u kompjuter po ceo dan 😉 . P.S. Svi te puno pozdravljaju i jedva čekamo da dođeš. Basket bez tebe je kao Partizan (nekako tužan i prazan) 😆

  5. McKiza kaže:

    Ja koliko znam da je za moju lepsu polovinu sve platio kafe Majdan!A ja sam od svoje klupske plate (koju sam krvavo zaradio davajuci silne trojke i dizanjem publike na noge!!!) otisao na uzivanje.
    p.s.Hvala svima,pozdravi ih sve i ako sam se cuo sa nekolicinom.I posaljite nam malo para… 🙂

  6. Stefan kaže:

    Pare šaljemo po golubu pismonoši. Zove se Miljan, ali se odaziva na ime Bekam, jer se istripovao da je fudbaler.

Ostavite odgovor

