Besni Mijat : A gde ste vi ??!!

Objavljeno: 24. jula 2007. od strane fidel pod Priče

Besni zamenik kapitena (koji je danas prvi došao u 19h) dao je saopštenje za javnost koje donosimo u celosti :

“Nije me bilo tek nekoliko dana (iz opravdanih razloga – radio sam na promociji kluba kod ženske omladine do 18g) i u ovoj ekipi je nastao opšti haos. Ne zna se ni ko pije ni ko plaća (a izgleda da se niko ne trezni), neki se provode po banjama, drugi su se opet navukli na igrice ili stoni tenis, uglavnom na treninge se ne dolazi. Da ne govorim o riskantnom ponašanju onih koji posećuju ubski bazen. Ako se stanje ubrzo ne promeni, ja odo’ u KK Sovljak Kljukvas (tamo bar ima rakije za dž) pa da vidim šta ćete u play-off-u bez mene.

Pozivam upravu kluba da što pre reaguje i kazni kolovođe ovog neodgovornog ponašanja (ne moram valjda da vam crtam koji su to) oduzimanjem premija i kresanjem budžeta za hranu (mogli bi neki već i da smršaju kol’ko se znoje). Zna se da sam za dres koji nosim spreman da poginem (čak i da pređem na mali „Jelen“ radnim danima), ali ako se moji zahtevi ne ispune i ovaj klub ne uozbilji, moji advokati će raskinuti ugovor koji imam sa vama.”

Na kraju je zacrveneli (neki novinari kažu od besa, neki od piva, neki od sunca) Mijat demonstrativno seo na svoj bajs (kom je konačno naduvao gume) i otišao na Školarac gde su prvo neka deca maltretirala njega, a posle on njih.

komentari
  1. Stefan kaže:

    Ako je aluzija na znoj i mršavljanje vezana za mene, a sve mi tako izgleda, samo da te obavestim da sam od kako igram basket smršao toliko da sam počeo da nosim neke davno zaboravljene stvari, a do kraja leta biću kao Bred Pit (ili će on biti kao ja, zavisi ako stvari krenu naopako). Toliko od mene. Pozdrav svima koji me znaju. Čao.

  2. Mijat kaže:

    Lepsi si od Bred Pita,veruj mi(mozda sam malo subjektivan sto mi je preoteo Andjelinu)

Ostavite odgovor

