Predlozi za himnu Penzosa

Objavljeno: 22. jula 2007. od strane Stragi pod Priče

Kao svaki ozbiljan klub, tako i mi moramo imati neku himnu.

Uprava kluba je izašla sa dva predloga, ali očekuje konstruktivnu raspravu po ovom pitanju i spremna je da prihvati sve bolje predloge.

1. Zoran Šimša – „Kralj samoće“ (u nadi da će ubske pečalbare navesti da posećuju sajt Penzosa i ulože svoje krvavo zarađene evre u naš napredak)

2. Toma Zdravković – „Dotak’o sam dno života“ (ovo nema potrebe objašnjavati ; poznato je u kakvom stanju se nalazi naša ekipa)

komentari
  1. mijat kaže:

    Predlazem,u skladu sa imenom kluba,pesmu „Penzioneri“ Zabranjenog pusenja…
    Ovih dana nas staracki dom
    nalazi se pred, eh,kakvim problemima
    naime, vec danima ne dolazi
    nova isporuka golubova

    Ref.
    Penzioneri na more idu zimi
    penzioneri na more idu zimi
    penzioneri na more idu zimi
    penzioneri na moru beru mimoze

    Ustajao si svakog dana
    uvijek si bio zeljan sna
    sad kad mozes spavati
    vise ti se ne da

    Kad si penzioner onda citas novine
    kad si penzioner onda igras domine
    kad si penzioner konacno si sam

    Ref.

    Kad si penzioner
    zena odvaja krevet od tebe
    kad si penzioner
    niko te ne jebe

    U tramvaju te pustaju da sjednes
    jer se njima dize gdje je vazno
    kad si penzioner konacno si sam
    kad si penzioner konacno si sam

  2. Stefan kaže:

    Od Šimše je hit pesma bila „Ne veruj“. Ovaj komentar je upućen ljudima koji su danas pokušavali da se sete… to neće biti himna, suviše je emotivna pesma 😉

  3. Manijak kaže:

    Mogli bismo Rule Baja Car i ja da odsviramo himnu na prcaljama. Javite mi se na http://www.manijak.de/

  4. Ena Popov kaže:

    Mislim da je pesma „Naivna“, koju izvodim naravno ja, idealna za vaš klub. Call me, pevam i na uvce !

Ostavite odgovor

