Walter brani Sarajevo

Objavljeno: 20. jula 2007. od strane Stragi pod Priče

U nedostatku vesti, u nedostatku slika, a pre svega – u nedostatku basketa usled vrućine, neogranizovanosti i sličnih poroka, javila se ideja za promenom terena na kome igramo.

Da li je bolje igrati iza gimnazije ili iza osnovne škole?

Ovde je moja lista „za gimnaziju“ :

1. u hladovini je sve vreme

2. bliža nam je česma

3. 90 posto nas je tamo provelo minimum 4 godine (jedino su Kiza i Peca uživali 3 godine u trgovini)

4. ima i klupe, što bi zaljubljeni parovi znali da iskoriste.

„Protiv“ gimnazije :

1. prašina od objekta u izgradnji

2. navika na teren iza škole

3. kamere iza škole – nadamo se da idu Live!, pa će nas neko u belom svetu spaziti i ponuditi nam slavu i popularnost

4. mnogi redovni posetioci (Ž. Đorđević, Mystery Man sa Kurirom i poletarci KK Ub) neće znati gde smo, pašće u depresiju (i gledati na B92 u subotu uveče Waltera) i ko zna šta će biti s njima.

Teško je vreme, a izbor još teži.

P.S. Naslov je naziv popularnog partizanskog filma, jer prethodni naslov nije urodio plodom i ne da nismo imali više poseta, nego ih je bilo manje nego ikada. Ovako, znajući da je Walter omiljeni film 1.5 milijarde Kineza, a da ih 162 miliona ima internet, nadamo se povećanju poseta sajta i ko zna, proboju na kinesko tržište.

komentari
  1. Zikac kaže:

    poletarci KK Ub hahhaha bas te zanimljivi 🙂
    Nemas pojma kolko ja volim vas da gledam 🙂
    Dokle ce te ovde da prozivate ljude ?

  2. mijat kaže:

    Ovo je pisao Skols!

  3. Stefan kaže:

    Nije pisao Skols, jer on shvata da je sve ovo zezanje, a ovaj „Zikac“ nema smisla za humor i ja ga molim da se suzdrži od ovakvih komentara, inače ću primeniti nepopularnu meru – brisanje istih.
    Nemamo ništa protiv KK Uba, Miloš Teodosić nije moj brat od strica, Slavnić nas neće zvati u reprezentaciju itd. Jel sad sve u redu?
    Zbog ovakvih komentara mi se smuči život.

  4. mijat kaže:

    Zar ima takvih koji ne kapiraju smisao ovog sajta a to je dobra zabava i duhoviti tekstovi,ne znam koga smo ozbiljno prozivali…A najvise prozivamo sami sebe,ko pazljivo cita vidi da se najvise zezamo na svoj racun…

  5. McKiza kaže:

    Ko unosi nemire u ovaj sajt,ima ce samnom posla!a ja sam opasan tip!

  6. SKOLS kaže:

    E oce li biti danas na basketu Gacinovic mladji treba da mi da cd vec nedelju dana 😉

  7. adriano leite ribeiro kaže:

    Brate Rone Teodosicu ako te neko bude uznemiravao,zovi, samo zovi,svi ce iz familije Leite Ribeiro,za te zivot dati 🙂

  8. Ron Teodosić kaže:

    Hvala, dobri moj Adriano i cela porodice Leite Ribeiro! Sad još više želim da vam budem svima kum (a ne Mika Bilić 😉 ) na svadbama, ma koliko mi kesa izgorelo!

Ostavite odgovor

