Dobar basket danas, Kiza opet impresionirao

Objavljeno: 16. jula 2007. od strane Stragi pod Trening

Današnji basket igrale su samo dve ekipe i to do 20.30 h, što samo svedoči o želji naših asova za igrom, ali i o viskom kvalitetu košarke. Igrači su se podelili na One koji nose naočare (Peca, Marko NS J. i Stefan) i na One koji nemaju potrebu za optičkim pomagalima (Mika, Vića i Zaki). Ukupnu pobedu odnela je ekipa na kojoj optičari neće zaraditi ni dinara, a rezultat je bio 6:4 (ako grešim, ispravite me).

Teško je reći ko je bio najbolji, jer su svi igrači pružili zaista dobre partije. Možda bi na prvo mesto ipak mogli staviti Kizu, koji je i pre Mašinog dolaska igrao odlično, a nakon mu što je njenim dolaskom skočio adrenalin, Kiza je bio nezaustavljiv i prosto leteo po terenu.

komentari
  1. McKiza kaže:

    To Kizo,bravo,bravo!Bravo idolu svih klinaca zemlje Srbije!Da,tacno,svi oni zele da osvajaju poene i zenska srca kao ti!

  2. Kiza je legenda, a ja sam najsrećnija na svetu – jednom me pogledao u gradu… od tada, svaku noć ga sanjam, a zaspim sa leptirićima u stomaku. Divan je, zar ne?

  3. adriano leite ribeiro kaže:

    sve sam cuo,ali da jedu leptire,pa to nema ni na Nacionalnoj geografiji 🙂 nego,da li je to uopste ljudsko bice!? 🙂

  4. mijat kaže:

    Veceras si moj,Kizo!

Ostavite odgovor

